ASUS VGA ASUS VGA AMD Radeon RX 7900 XT TUF GAMING OC 20G, 20G GDDR6, 3xDP, 1xHDMI
4 576,61 Lei
3 845,89 Lei fără TVA
Descriere și parametri
ASUS VGA ASUS VGA AMD Radeon TUF Gaming RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6
Placă grafică optimizată pentru temperaturi scăzute și durată de viață lungă.
Caracteristicile produsului
Ventilatoarele Axial-tech oferă un flux de aer cu până la 14% mai mare.
Rulmenții cu ventilator dublu au o durată de viață dublă față de modelele convenționale.
Condensatorii de calitate militară cu o durată de viață de 20.000 de ore la 105°C sporesc durabilitatea șinelor de alimentare ale GPU.
Exoscheletul metalic sporește rezistența structurii și îmbunătățește disiparea căldurii.
Tehnologiile de fabricație automată de precizie extremă sporesc fiabilitatea.
Software-ul GPU Tweak III permite reglarea intuitivă a performanței, controlul temperaturii și monitorizarea sistemului.
Specificații
Motor grafic
AMD Radeon™ RX 7900 XT
Standard de autobuz
PCI Express 4.0
OpenGL
OpenGL4.6
Memorie video
20GB GDDR6
Frecvența nucleului
Modul OC: până la TBD MHz (Boost Clock)/până la TBD MHz (Game Clock)
Procesoare de flux
5376
Viteza memoriei
20 Gbps
Interfață de memorie
320 de biți
Rezoluție
Rezoluție digitală maximă 7680 x 4320
Interfață
Da x 1 (HDMI 2.1 nativ)Da x 3 (DisplayPort 2.1 nativ)Suport HDCP Da (2.3)
Numărul maxim de afișaje acceptate
4
Suport NVlink/Crossfire
Nu
Accesorii
1 x Certificat de fiabilitate TUF1 x Suport pentru plăci grafice de gaming TUF1 x Velcro TUF Hook & Loop1 x Card de colecție1 x Card de mulțumire1 x Ghid de instalare rapidă
Software
ASUS GPU Tweak III & Drivere: descărcați toate programele de pe site-ul oficial.
Dimensiuni
13,9 x 6,23 x 2,86 inci352,9 x 158,2 x 72,6 mm
Resurse recomandate
750W
Conectori de alimentare
3 x 8-pini
Slot
3.63 Slot
AURA SYNC
ARGB
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.