Arctic Air - Un ajutor practic în zilele caniculare

Foto ilustrativa

Arctic Air - Un ajutor practic în zilele caniculare
Arctic Air - Un ajutor practic în zilele caniculare
Arctic Air - Un ajutor practic în zilele caniculare
Arctic Air - Un ajutor practic în zilele caniculare
Arctic Air - Un ajutor practic în zilele caniculare
Arctic Air - Un ajutor practic în zilele caniculare
Arctic Air - Un ajutor practic în zilele caniculare
Numărul comenzii
3472081
OEM
M21331
Producator
Mediashop
Puncte de loialitate: 8
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Va evoca o oază plăcută de răcoare oriunde aveți nevoie de ea
Tehnologia ingenioasă Hydro-Chill asigură o răcoare răcoritoare
Se răcește cu apă curată - complet fără substanțe chimice
Economisiți bani cu un consum minim de energie
Trei niveluri de viteză și setări de răcire: adaptate ideal nevoilor dumneavoastră
7 lumini de dispozitie selectabile vor crea o oaza placuta pentru tine
Aparatul este silențios, îl poți folosi în birou, în dormitor etc.
Filtru schimbabil - îl puteți comanda separat
Încărcare convenabilă prin priză electrică sau cablu USB
Compact și portabil, utilizat în orice cameră sau în deplasare
Funcționează aproximativ 8 ore pe umplutură
ORIGINAL cunoscut de la TV!

Bucurați-vă de oaza personală de calm cu revoluționarul LIVINGTON Arctic Air, care răcește camera prin evaporarea apei.

Folosind tehnologia Hydro-Chill, dispozitivul va asigura o racoare placuta in zona imediata dumneavoastra prin evaporarea apei curate. Aerul rece și umed este dispersat în mod uniform și natural, spre deosebire de dispozitivele chimice convenționale pentru climă și împovărându-vă corpul în mod inutil.

Cu trei setări de viteză și rece, precum și 7 lumini de dispozitie selectabile, dispozitivul creează o oază de bunăstare oriunde. Fie că aveți biroul, camera copiilor, dormitorul sau camera de zi, Livington Arctic Air funcționează complet silențios și distribuie uniform aerul rece în jurul vostru.

Este compact și ușor și îl poți transporta instantaneu și îl poți folosi oriunde: acasă, la serviciu, pe cort sau pe drum. Aparatul este mobil și poate fi folosit oriunde v-ați afla: pur și simplu conectați-l la o priză electrică sau un cablu USB.

Filtrul poate fi inlocuit cu usurinta la nevoie, il puteti comanda separat.

Informații despre produs:
Max. timp: 8 ore
5V DC 1.5-2.0A, 7.5-10 Watt
Rețea: 100-240V ~ 50 / 60Hz 0.2A
Cablu USB: 190 cm
Dimensiuni: 168 mm x 170 mm x 172 mm
Rezervor: 750 ml
Viteza vântului: 3,08 m/s
Volum:? 65dB @ 30cm distanta

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.