APPLE iPhone 13 128GB roz
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
iPhone 13 128GB roz
Ecran Super Retina XDR de 6,1"
Smartphone-ul Apple iPhone 13 dispune de un ecran OLED Super Retina XDR XDR de 6,1 inchi, protejat de o sticlă specială Ceramic Shield. Vă puteți bucura de o experiență unică de afișare a culorilor pure datorită rezoluției fine Full HD de 2532 × 1170 px cu o finețe de 460 PPI. Raportul de contrast impresionant atinge 2.000.000 : 1. Decupajul pentru Face ID este redus cu 20% față de modelul anterior. Smartphone-ul suportă HDR 10 și Dolby Vision.
Sistem foto dublu de 12Mpx pentru fotografii perfecte
Un sistem îmbunătățit de camere foto de 12 MP duce fotografia la următorul nivel. Acesta este format dintr-o nouă cameră cu unghi larg (f/1,6) care poate face față chiar și în condiții de lumină foarte slabă și o cameră ultraangulară (f/2,4) cu un câmp vizual de 120 de grade. Are un zoom optic 2x și un zoom digital de până la 5x. Există o stabilizare optică a imaginii cu deplasare a senzorului pentru imagini cât mai fluide și videoclipuri stabile chiar și în mișcare.
Filmați videoclipuri ca un profesionist
Nu mai este nevoie să aveți echipamentul unui videograf pentru a crea videoclipuri de calitate profesională cu adâncime de câmp. Este suficient să folosiți smartphone-ul iPhone 13. De asemenea, dispune de un mod de filmare care poate detecta intuitiv cele mai importante subiecte din cadru. De asemenea, este posibilă înregistrarea video HDR cu Dolby Vision activat la rezoluție 4K (60 fps).
Cip Apple A15 Bionic ultrarapid și grafică quad-core puternică
Cipul A15 Bionic de la Apple este un cip foarte rapid, realizat cu tehnologie pe 5 nm. Acesta este format din 2 nuclee de calcul puternice și 4 nuclee de calcul eficiente. Grafica quad-core este foarte puternică, oferind o performanță cu până la 50% mai mare în comparație cu alte cipuri concurente. Smartphone-ul este echipat cu sistemul de operare iOS 15 cu multe caracteristici inovatoare.
Partea din spate magnetică și suport 5G
Datorită spatelui magnetic, telefonul oferă funcții practice. Vă puteți încărca telefonul în mod convenabil și fără fir prin intermediul încărcătorului MagSafe. Puterea de încărcare fără fir MagSafe este de până la 15 W. De asemenea, smartphone-ul are încorporat suport pentru rețelele mobile de a 5-a generație. Pentru acestea, utilizează un cip proprietar care are un consum redus de energie. Funcția Smart Data Mode permite comutarea automată a rețelelor adecvate.
Baterie reîncărcabilă litiu-ion
Bateria litiu-ion complet încărcată asigură până la 19 ore de redare video (15 ore de streaming) și până la 75 de ore de redare audio. De asemenea, smartphone-ul acceptă încărcarea wireless Qi (7,5 W). Există, de asemenea, suport pentru încărcare rapidă (20W). De asemenea, este posibilă încărcarea prin USB de la un computer sau de la un adaptor de alimentare. Conector Lightning.
Specificații
Afișare | |
---|---|
Diagonala ecranului | 6,1 |
Tipul de afișare | Super Retina XDR |
Rezoluția afișajului | 2532 × 1170 |
Rata de reîmprospătare a ecranului | 60 Hz |
Formă decupată | Dreptunghi |
Proiectare și sistem | |
Producător de procesoare | Apple |
Model de procesor | A15 Bionic |
Număr de nuclee | Hexa-core |
Tipul de cartelă Sim | nano SIM eSIM |
Configurația cardului | Un singur SIM eSIM |
Designul telefonului | Atingeți |
Gradul de acoperire | IP68 |
Sistem de operare | iOS 15 |
Suprastructura sistemului | fără suprastructură |
LED de notificare | Nu |
Memorie | |
Memorie internă | 128 GB |
Dimensiunea memoriei RAM | 4 GB |
Carduri de memorie acceptate / tip de card | nu este susținută de |
Dimensiunea maximă a cardului de memorie | nu acceptă carduri de memorie |
Navigație | |
Tehnologie fără fir | Beidou, Galileo, GLONASS, GPS, NFC, Bluetooth, Wi-Fi, 5G, 4G/LTE, A-GPS |
Rețele acceptate | |
Frecvența rețelei (GSM) | 1 800 MHz, 1 900 MHz, 850 MHz, 900 MHz, 900 MHz |
Frecvența rețelei (3G) | 1 900 MHz, 2 100 MHz, 1 700 MHz, 900 MHz, 850 MHz |
Camera | |
Numărul de lentile ale camerei din spate | 2 |
Rezoluția camerei din spate | 12 12 Mpx |
Luminozitatea camerei din spate | f/1.6 |
Rezoluția video | 3840 × 2160 (Ultra HD) |
Numărul de lentile ale camerei frontale | 1 |
Rezoluția camerei frontale | 12 Mpx |
Luminozitatea camerei frontale | f/2.2 |
Funcțiile camerei | lentilă cu unghi larg, mod nocturn, LED de iluminare, autofocus, zoom optic |
Stabilizarea imaginii | Optic |
Acumulator | |
Tipul de baterie | Li-Pol |
Caracteristicile bateriei | încărcare fără fir, încărcare rapidă |
Performanța de încărcare | 20 |
Conectivitate și interfețe | |
Conector | Fulgerul |
Jack 3,5 mm | Nu |
OTG | Nu |
Senzori și securitate | |
Securitate | Deblocarea feței |
Senzori | accelerometru (senzor G), senzor de lumină, giroscop, busolă digitală |
Dimensiunile produsului | |
Lățimea produsului | 7,2 cm |
Înălțimea produsului | 14,7 cm |
Adâncimea produsului | 0,8 cm |
Greutatea produsului | 0,2 kg |
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.