ADATA PowerBank PT100 - acumulator extern pentru mobil/tabletă 10000mAh, verde/galben

MARATONUL
- 51%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

ADATA PowerBank PT100 - acumulator extern pentru mobil/tabletă 10000mAh, verde/galben
ADATA PowerBank PT100 - acumulator extern pentru mobil/tabletă 10000mAh, verde/galben
ADATA PowerBank PT100 - acumulator extern pentru mobil/tabletă 10000mAh, verde/galben
ADATA PowerBank PT100 - acumulator extern pentru mobil/tabletă 10000mAh, verde/galben
ADATA PowerBank PT100 - acumulator extern pentru mobil/tabletă 10000mAh, verde/galben
Numărul comenzii
3414462
OEM
APT100-10000M-5V-CGRYL
Producator
A-Data
Puncte de loialitate: 3
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Banca de alimentare portabilă PT100 - Bucurați-vă de mobilitate continuă oriunde ați merge

Banca de energie portabilă ADATA PT100 oferă o încărcare de mare capacitate de 10000mAh prin intermediul a două prize USB. Încărcați-vă simultan și rapid smartphone-ul și tableta. Folosiți lanterna cu LED a PT100 pentru a vă lumina viața mobilă!

Design portabil ușor de prins
Un design simplificat și ușor de prins vă permite să transportați ușor PT100 în timp ce îl încărcați.

Încărcare continuă, fără griji
Nu trebuie să vă faceți griji că rămâneți fără energie când sunteți în mișcare! PT100 vine cu o capacitate de încărcare uriașă de 10000mAh - suficientă pentru 3,7 încărcări complete pentru un iPhone și pentru un iPad Mini.

Auto On-Off și încărcare/descărcare sincronă
Ori de câte ori vă conectați dispozitivul la PT100, acesta începe automat să se încarce fără a fi nevoie să apăsați un buton. Când se termină încărcarea, PT100 se oprește automat. Datorită încărcării și descărcării sincrone, PT100 oferă o încărcare și mai rapidă.

4-Mode de iluminare cu LED-uri
Banca de energie PT100 de la ADATA funcționează și ca o lanternă LED cu 4 moduri de iluminare. Trebuie doar să țineți apăsat un buton timp de 2 secunde pentru a porni lanterna încorporată. Apăsați rapid butonul pentru a comuta între modurile lanternei. Ori de câte ori aveți nevoie să utilizați PT100, acesta își amintește ce mod ați utilizat ultima dată.

Afișarea nivelului de putere cu LED-uri
Un indicator LED al nivelului de putere arată câtă putere a rămas în PT100.

Economizor de energie inteligent
PT100 se oprește automat atunci când este deconectat de la dispozitiv, când dispozitivul este complet încărcat sau atunci când este inactiv timp de 20 de secunde.

Stabilitatea întâlnește durabilitatea
Prin utilizarea unor componente de înaltă calitate ale bateriei, Power Bank PT100 vă oferă o stabilitate superioară și o durată de viață extinsă.

Disponibil în chiar mai multe culori decât înainte!
Oferite inițial în două culori, băncile de alimentare PT100 vă oferă acum o gamă spectaculoasă de șase combinații de culori. Alege din negru, albastru, noul Tiffany Blue, roșu, verde și multe altele pentru a te exprima cu adevărat.


SPECIFICAȚII TEHNICE

Capacitate 10000mAh (baterie reîncărcabilă litiu-ion)
Culoare Verde - Galben
Dimensiuni (L x l x h) 140 x 63 x 21,5 mm (5,5 x 2,5 x 0,8")
Greutate 285g (10.1oz)
Intrare DC 5V/2A (Micro USB)
Ieșire DC 5V/1A (USB-A)
DC 5V / 2,1A max (USB-A)
Accesoriu Cablu micro USB , Manual de utilizare
Garanție 1 an (2 ani CZ)
Note 1. Bateriile ADATA Power Banks utilizează baterii litiu-ion reîncărcabile, iar valoarea capacităților nominale este afectată de diverși factori, inclusiv, dar fără a se limita la, temperatura ambientală, condițiile și metodele de testare. Capacitățile nominale ale ADATA Power Banks sunt toate testate și aprobate de către laboratoare de testare terțe în condiții specificate. (Capacitatea disponibilă a bateriilor reîncărcabile scade treptat odată cu timpul și cu numărul de utilizări, în funcție de caracteristicile bateriei).
2. Curentul de ieșire va varia în funcție de proprietățile de încărcare de intrare ale dispozitivului care se încarcă.

Parametrii

Vrsta robe
Tip de accesorii
Dispozitiv
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.