ADATA HDD extern 8TB 3.5" USB 3.2 HM800, suport TV, criptare AES, negru
1 374,52 Lei
1 302,74 Lei
1 094,74 Lei fără TVA
Descriere și parametri
ADATA HDD extern 8TB 3.5" USB 3.2 HM800
Partenerul perfect pentru televizorul dvs. inteligent
ADATA HM800 nu numai că vă permite să redați emisiunile TV, filmele și jocurile sportive preferate, dar și să le înregistrați.
Înregistrați acum, urmăriți mai târziu
Nu ratați marele meci sau episodul final al emisiunii dvs. preferate. Înregistrează-le pe HM800 și bucură-te de ele mai târziu pe televizorul tău inteligent.
Biblioteca ta de distracție
În era conținutului de înaltă rezoluție, nu puteți avea niciodată prea mult spațiu de stocare. Cu o capacitate de stocare de până la 8 TB, veți putea înregistra până la 1.000 de episoade din emisiunea dvs. TV preferată sau un mix de aproape toate filmele, muzica și multe altele.
Biblioteca dvs. de jocuri
Cu tot acest spațiu de stocare, HM800 poate fi, de asemenea, biblioteca ta de jocuri. Stocați până la 2004 titluri de jocuri PS4 sau Xbox și jucați până la refuz!
Backup cu o singură atingere
HM800 are o funcție One-Touch Backup, care face backup și sincronizează automat fișierele prin simpla apăsare a unui buton, permițându-vă să vă păstrați momentele prețioase în liniște.
Securitate cu criptare AES
Criptarea AES pe 256 de biți protejează datele stocate împotriva manipulării și expunerii accidentale. Stați liniștit cu cele mai recente măsuri de securitate a datelor.
TurboHDD crește viteza și eficiența
HM800 integrează TurboHDD, care este exponențial mai rapid decât USB 2.0. TurboHDD aplică profiluri și algoritmi personalizați pentru a accelera vitezele de transfer în funcție de trafic și de resursele sistemului. Acesta poate accelera transferul de date, oferind performanțe care economisesc timp și care fac conținutul disponibil rapid și cu o latență minimă.
Specificații tehnice:
- Capacitate: 8TB
- Culoare: negru
- Dimensiuni (L x l x h): 177,3 x 117 x 34 mm
- Greutate: 800g
- Interfață: USB 3.2 Gen1 (compatibil cu USB 2.0)
- Temperatura de funcționare: 5-50°C
- Consumul de energie: 12W în medie
- Cerințe de sistem:Windows 7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 sau mai târziu, Linux Kernel 2.6 sau mai târziu
- Accesorii: cablu USB 3.2, ghid de pornire rapidă, adaptor AC
- Garanție: 3 ani
Notă: Compatibilitatea cu anumite dispozitive gazdă poate varia și poate fi afectată de mediul sistemului. Conectarea prin USB 2.0 necesită conectarea la două porturi USB pentru o alimentare suficientă. Va fi necesar un cablu USB în Y.
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.