Adaptor de alimentare 65W 5V/9V/15V/20V, USB-C, original DELL GJJYR/V2TJ7/2YK0F/DN-450-AGOB

MARATONUL
- 5%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Adaptor de alimentare 65W 5V/9V/15V/20V, USB-C, original DELL GJJYR/V2TJ7/2YK0F/DN-450-AGOB
Numărul comenzii
AH2191062285
OEM
77011267
Producator
SIL
Puncte de loialitate: 10
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 20 bucăți, livrare Marti

220,08 Lei

208,25 Lei

175,00 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 206,08 Lei
In stoc 20 bucăți, livrare Marti

208,25 Lei

220,08 Lei

175,00 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Adaptor de alimentare original pentru notebook-urile Dell. Parametrii tehnici: Putere de ieșire: 65W Tensiune de ieșire: 5V/9V/15V/20V Dimensiunea conectorului USB-C. Pachetul nu include cablu de alimentare Adaptorul pentru piese de schimb poate fi utilizat pentru modele de laptop: Dell Chromebook Chromebook 3100, Chromebook 3100 2in1, Chromebook 3110, Chromebook 3110 2in1, Chromebook 3110 2in1, Chromebook 5400 Seria Inspiron 13 Inspiron 13 (5310), Inspiron 13 (5320), Inspiron 13 (5330), Inspiron 13 (5330) Seria Inspiron 14 Inspiron 14 5410 2in1 Touch, Inspiron 14 (3420) nou, Inspiron 14 (5430), Inspiron 14 (7420), Inspiron 14 (7425), Inspiron 14 (7430) 2 în 1, Inspiron 14 (7435) 2 în 1 Seria Inspiron 15 Inspiron 15 (5582) Seria Inspiron 16 Seria Inspiron 16 (5630), Inspiron 16 (7620), Inspiron 16 (7630) 2 în 1, Inspiron 16 (7635) 2 în 1 Seria Inspiron 5000 Inspiron 5481, Inspiron 5482, Inspiron 5490, Inspiron 5491, Inspiron 5591 Seria Inspiron 7000 Inspiron 7300, Inspiron 7390, Inspiron 7400, Inspiron 7415, Inspiron 7490 Seria Latitude 3100 Latitude 3120, Latitude 3140 Seria Latitude 3300 Latitude 3300, Latitude 3320, Latitude 3330 nou, Latitude 3330 nou, Latitude 3340 nou Seria Latitude 3400 Latitude 3400, Latitude 3410, Latitude 3420, Latitude 3420, Latitude 3430, Latitude 3440 nou Seria Latitude 3500 Latitude 3500, Latitude 3510, Latitude 3520, Latitude 3520, Latitude 3530, Latitude 3540 nou Seria Latitude 5200 Latitude 5285, Latitude 5289 Seria Latitude 5300 Latitude 5300, Latitude 5310, Latitude 5320, Latitude 5320, Latitude 5330 Seria Latitude 5400 Latitude 5400, Latitude 5401, Latitude 5420, Latitude 5430, Latitude 5430, Latitude 5440 Seria Latitude 5500 Latitude 5501, Latitude 5501, Latitude 5520, Latitude 5530, Latitude 5540 Seria Latitude 7200 Latitude 7200, Latitude 7212, Latitude 7220 Tablet, Latitude 7220EX Tablet Seria Latitude 7300 Latitude 7310, Latitude 7320, Latitude 7330, Latitude 7340, Latitude 7340, Latitude 7389 Seria Latitude 7400 Latitude 7400, Latitude 7410, Latitude 7420, Latitude 7430, Latitude 7430, Latitude 7440 Seria Latitude 7500 Latitude 7520, Latitude 7530, Latitude 7530 Seria Latitude 7600 Latitude 7640 Seria Latitude 9300 Latitude 9330 Seria Latitude 9400 Latitude 9410, Latitude 9420, Latitude 9430, Latitude 9440 2în1 Seria Latitude 9500 Latitude 9510, Latitude 9520 Latitude Chromebook Latitude 3445 Chromebook, Latitude 5430 Chromebook Precision Precision 3480, Precision 3580 Vostro Vostro 13 (5310), Vostro 5320, Vostro 5390 XPS XPS 13 Plus 9320, XPS 13 9320, XPS 13 9305 Manualul de utilizare poate fi găsit aici: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.