70mai Dash Cam M300 negru

Foto ilustrativa

70mai Dash Cam M300 negru
Numărul comenzii
AH9589584624
OEM
6971669780869
Puncte de loialitate: 14
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Descrierea produsului: Succesorul lui 70mai Dash Cam 1S, 70Mai Dash Cam M300 este camera de bord ideală pentru începători, unde simplitatea întâlnește performanța. 70mai Dash Cam M300 oferă o calitate excelentă a imaginii cu o rezoluție de 1296P și tehnologie de reducere a zgomotului 3D. În plus, suportă un plus de securitate cu modul de urmărire a parcării și înregistrarea time-lapse. Calitate a imaginii de 3 megapixeli 70mai Dash Cam M300 este echipată cu o cameră de 3 megapixeli care înregistrează imagini la 2304x1296P, ceea ce reprezintă o rezoluție de 1,5 ori mai mare decât rezoluția standard 1080P.1 Câmpul cu unghi larg, de 140°, acoperă trei benzi și captează mai multe detalii de pe șosea. Detecție cu senzor G Senzorul G detectează mișcările neobișnuite și începe înregistrarea automată. Senzorul G integrat al M300 măsoară mișcarea vehiculului dvs. pe 3 axe; înainte, înapoi, stânga, dreapta, sus și jos. Atunci când este detectată o mișcare neobișnuită, senzorul G declanșează o stare de urgență și solicită camerei de bord să înceapă înregistrarea. Astfel, nu veți pierde niciun moment cheie. Toate videoclipurile de urgență sunt blocate într-un \"fișier de evenimente\" pentru a preveni suprascrierea. Monitorizarea continuă a parcării Kitul Hardwire* de 70 mAi alimentează camera de bord pentru a continua să funcționeze atunci când mașina este parcată. G-Sensor detectează șocurile sau coliziunile bruște și solicită camerei de bord să înregistreze urgența și să salveze videoclipul pentru dvs. Dacă este înregistrat un videoclip de urgență, dispozitivul vă va alerta cu un mesaj vocal atunci când îl porniți din nou. *Kit-ul de cablu 70mai este vândut separat. Performanță stabilă în condiții de lumină scăzută Algoritmul de reducere a zgomotului 3D elimină pixelii nedoriți din imagine, în special atunci când înregistrați în condiții de întuneric. Tehnologia de procesare a imaginii wdr ajută la echilibrarea nivelurilor de expunere și produce o imagine clară pe timp de noapte, într-un tunel sau în alte condiții de iluminare nedorită Înregistrare în interval de timp* Când mașina este parcată, permite înregistrarea continuă pe termen lung la un cadru pe secundă. Comprimă fiecare 30 de minute de înregistrare în 1 minut, economisind semnificativ spațiu pe cardul de memorie. Videoclipul de monitorizare orară poate fi redat în câteva minute pentru a surprinde rapid evenimentele importante. În cazul în care camera de bord detectează mișcare, aceasta trece automat la înregistrarea video de urgență. *Funcționează numai cu kitul hardware 70mai, vândut separat. Corp mic, spațiu infinit. Nu vă mai faceți griji cu privire la umplerea cardului de memorie! M300 înregistrează în buclă, astfel încât noile înregistrări suprascriu automat imaginile mai vechi și nu veți rămâne niciodată fără spațiu. Toate înregistrările video de urgență vor fi blocate într-un \"fișier de eveniment\" pentru a preveni suprascrierea, păstrând dovezile cheie oricând aveți nevoie de ele. Parametrii - Model: 70mai Dash Cam M300 - Rezoluție video: 2304x1296 px / 30 FPS - Unghi de vizualizare: unghi larg de 140°. - Baterie: baterie încorporată Li-ion de 240 mAh - Încărcare: USB 5V 2A - Durata de viață a bateriei la fiecare încărcare: până la 24 de ore - Format video: MOV - Ieșire video: AV-Out, HDMI - Format video: JPEG - Carduri de memorie acceptate: microSD de până la 64 GB, minim clasa 10 - Viziune nocturnă - Greutate: 272 g - Dimensiuni: 121,5 mm x 108 mm x 47,8 mm Conținutul pachetului: - Cameră foto - Adaptor pentru brichetă auto - cablu de încărcare - autocolant de sticlă - 2x autocolante electrostatice

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.