Virtuos CCD cititor 2D Virtuos HT-861A, staționar, USB, negru
502,10 Lei
446,90 Lei
375,55 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Scanner pentru afaceri, cu citire de înaltă sensibilitate a codurilor de bare 1D și 2D de diferite dimensiuni. Cititorul rapid, omnidirecțional și staționar poate citi codurile de bare de pe o varietate de suprafețe, inclusiv de pe ambalaje sau ecrane transparente, și decodifică rapid chiar și codurile greu de citit, neclare și încrețite. Cititorul este echipat cu o interfață USB care permite emularea unei tastaturi și a unui port serial. Cititorul este rezistent la praf și apă conform standardului IP54.
- Cititor 2D rapid și omnidirecțional - detectează codurile 1D și 2D într-un singur dispozitiv de pe hârtie și de pe ecran
- Design practic durabil, aspect unic, formă elegantă, design modern
- Design conform IP54 - rezistent la praf, rezistent la stropire
- Design stabil cu unghi de citire reglabil
- Senzorul sensibil al camerei funcționează chiar și în condiții de iluminare extremă (soare...)
- Pregătit pentru plăți mobile - citirea codurilor 2D de pe telefoanele mobile și de pe ecrane mici
- Decodarea rapidă a codurilor de bare de 3 milimetri și a codurilor greu de citit (coduri neclare, încrețite, cu contrast redus, cu densitate mare, coduri lungi)
- Citirea caracterelor cehe în UTF-8 din texte în coduri 2D
- Tastatură și emulare a portului serial RS232 prin conexiune USB
- Citirea tuturor tipurilor majore de coduri de bare cu posibilitatea de a selecta tipul
- Modul de citire automată
- Indicație sonoră și luminoasă reglabilă pentru citirea codului
- Se pot încărca mai multe coduri în același timp
- Posibilitatea de actualizare online a firmware-ului cititorului pentru funcționalitate extinsă sau pentru servicii post-vânzare
- Suport pentru înlocuirea caracterelor de separare din codurile de specificație GS1 cu un caracter vizibil (de exemplu, 2D Datamatrix GS1 for Healthcare - orientări împotriva contrafacerii).
PARAMETRII DE BAZĂ |
|
Lățimea câmpului de citire [mm] |
5-280 (13mil PCS90%) |
Sursă de lumină |
LED roșu - 650 nm |
Rezoluția |
? 3 mile |
Unghiul de citire [°] |
65 (orizontal) x 60 (vertical) - reglabil |
Viteza de citire [s.p./s] |
60 |
Senzor [px] / Procesor |
Senzor 1280 x 800 / 32bit MIPS@1GHz |
Lumina ambientală maximă [Lux] |
0-5.000 (fluorescent) |
Modul de lucru |
Citire continuă |
Lungimea cablului [m] |
1,8 |
Interfață |
USB - emulație de tastatură și port serial |
Coduri 1D decodate |
Codabar, Code11, Code39, Code32, Interleaved 2 of 5, |
Coduri 2D decodate |
PDF417, Micro PDF417, QR Code, Micro QR, |
Material carcasă |
ABS PC (policarbonat) |
Curent de repaus [mA] |
< 236 |
Curent de funcționare [mA] |
< 450 |
Tensiunea de alimentare [V] |
5 (SS) |
Dimensiuni [mm] |
98 (l) x 152 (h) x 98 (p) |
Greutate [g] |
350 |
Temperatura de funcționare [°C] |
-10 până la 50 |
Temperatura de depozitare [°C] |
-20 până la 60 |
Umiditatea mediului ambiant [%] |
5 până la 95 (fără condensare) |
Compatibilitate | Windows XP / 7 / 7 / 8 / 10 / 10 IoT / 11, MAC OS, Android, Linux |
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.