TrueLife BELLE IPL E3
845,50 Lei
710,50 Lei fără TVA
Descriere și parametri
TrueLife BELLE IPL E3 - Piele netedă fără durere
TrueLife BELLE IPL E3 este un epilator IPL care garantează o piele vizibil mai fină după 4 săptămâni de utilizare.
Tehnologie
Epilatorul folosește tehnologia TrueIPL® pentru a îndepărta eficient părul nedorit.
Flexibilitate de utilizare
Cu ajutorul epilatorului puteți trata cu ușurință toate părțile corpului, fața și axilele, zona de bikini și toate picioarele.
Metoda nedureroasă
Datorită tehnologiei SensCool®, tratamentul este complet nedureros, delicat și sigur.
Tehnologie eficientă și rapidă
Epilatorul emite impulsuri blânde de lumină sub suprafața pielii, unde atinge melanina din foliculul de păr.
Securitate
Tehnologia SensCool® monitorizează temperatura epilatorului, iar atunci când temperatura depășește 60 °C, epilatorul se oprește automat.
Soluție pe termen lung
Epilatorul IPL oferă o soluție pe termen lung, cu o reducere semnificativă a creșterii părului după 12 săptămâni de utilizare regulată.
Mod automat și manual
Epilatorul oferă două moduri pentru diferite zone ale corpului, oferind flexibilitate maximă în utilizare.
3in1 - păr, acnee și întinerire a pielii
Epilatorul poate fi folosit și pentru alte aplicații, cum ar fi întinerirea pielii sau îndepărtarea acneei.
Parametrii TrueLife BELLE IPL E3
- Tip: IPL
- Utilizare: Față, Picioare, Părți intime, Spate, Corp
- Caracteristici: SensCool®, senzor de protecție a ochilor
- Număr de moduri: 2 - manual și automat
- Numărul de niveluri de lumină: 5
- Numărul de flash-uri: 600 000
- Număr de atașamente: 3
- Alimentare: rețea
- Culoare: Alb, verde
Conținutul pachetului
- 1× Epilator
- 1× lampă HR
- 1× Adaptor
- 1× Ochelari de siguranță
- 1× Manual
Comparație cu concurenții
TrueLife BELLE IPL E3 oferă o eficiență și o viteză de tratament semnificative, cu un număr de flash-uri de până la 600.000.
Timp de tratament sub genunchi
8 minute
Eficiență
După 3-4 tratamente
Numărul de flash-uri
600 000
Tonul pielii
I-V
Gradele de intensitate
5
Mod automat
Da
Siguranță fuzibilă
Da
Numărul de atașamente
3 (SR și lampă de curent alternativ ca accesorii)
Putere
Cablu
Preț (CZK)
5 490,-
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.