Scaner de documente Canon imageFORMULA D M140
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Canon imageFORMULA DR-M140
Dimensiunile compacte unice ale DR-M140 îl fac o alegere naturală pentru mediile cu spații de obicei restrânse - de la birouri aglomerate la ghișee înguste, recepții sau zone de servicii pentru clienți. Mecanismul opțional de alimentare cu întoarcere în U ejectează documentele scanate prin partea de sus a aparatului. Când nu este folosit, DR-M140 este suficient de mic pentru a încăpea într-un sertar.
Scanare rapidă pentru grupuri de lucru și departamente ocupate
Impresionantul scaner imageFORMULA DR-M140 oferă viteze garantate de scanare color de până la 40 ppm / 80 ipm la 300 dpi. Este ideal pentru medii solicitante cu un număr mare de documente pe hârtie cu cerințe mai mari de acuratețe datorită recunoașterii datelor documentelor și clasificării fișierelor
Procesare imagini de înaltă calitate
DR-M140 vine cu cele mai noi funcții de procesare a imaginii pentru a vă ajuta să obțineți întotdeauna rezultate de calitate excepțională. Caracteristici precum detectarea automată a culorii și ajustarea automată a rezoluției asigură rezultate de top în mod constant; în timp ce tehnologia MultiStream gestionează fluxurile de lucru necesare procesării OCR îmbunătățite.
INFORMATII GENERALE PRODUSULUI
Tip
Scaner de birou cu alimentator automat de documente
Unitate senzor de scanare
Senzor CMOS cu 1 linie 1
Rezoluție optică
600 dpi
Sursă de lumină
LED RGB
Pagina de scanare
Față / spate / față-verso
Interfață
Interfață USB 2.0 (compatibilă cu USB 3.0)
Dimensiuni (L × A × H)
Tavă închisă: 313 × 181 × 93 mm (L × A × H)
Tavă deschisă: 313 × 288 × 93 mm (L × A × H)
-
Masa
Aproximativ 2,6 kg
Cerinte de putere
100 până la 240 V AC (50/60 Hz)
Consumul de energie
Scanare: 25 W sau mai puțin, Modul Sleep: 1,9 W sau mai puțin, Oprire: 0,5 W sau mai puțin
Mediu de lucru
10 până la 32,5 ° C, umiditate: 20 până la 80% RH
Respectarea standardelor de protecție a mediului
RoHS și ENERGY STAR
VITEZA DE SCANARE (200 DPI)
alb-negru
40 ppm / 80 ipm
In culoare
40 ppm / 80 ipm
Rezoluție de ieșire
100 × 100 dpi, 150 × 150 dpi, 200 × 200 dpi, 240 × 240 dpi, 300 × 300 dpi, 400 × 400 dpi, 600 × 600 dpi
Modul color
Binar: alb-negru, dispersie erori, îmbunătățire avansată a textului I, îmbunătățire avansată a textului II, detectare automată a culorilor, tonuri de gri pe 8 biți: (256 de nivele), culoare pe 24 de biți
Încărcare zilnică recomandată
Aproximativ 6.000 de scanări/zi
Lăţime
50,8 până la 216 mm
Lungime
54 până la 356 mm
Grosime
Alimentare în U: 0,04 până la 0,15 mm (27 până la 128 g / m2), cale dreaptă 0,04 până la 0,3 mm (27 până la 255 g / m2)
Modul document lung
Max. 3.000 mm (susținut de alimentare directă)
Scanarea cardurilor
54 × 86 × 1,4 mm (suport pentru scanarea cardului în relief)
Separarea hârtiei
Sistem Retard Roller
Capacitatea alimentatorului
80 de coli (80 g/m2)
Următorul
Detectarea automată a dimensiunii paginii, corectarea pantei, corecția tridimensională a culorii, pierderea culorii (RGB), detectarea automată a culorii, îmbunătățirea textului, MultiStream, curba gamma prestabilită, scanarea previzualizării, codul de corecție, rotația imaginii, omiterea paginilor goale, modul Folio, scanare setare zonă , orientare text, îmbunătățire a marginilor, suprimare moiré, protecție împotriva luminii de fundal / eliminarea fundalului, îmbunătățirea caracterelor, anti-aliasing fundal, eliminarea umbrelor, ajustarea automată a rezoluției, șters, reluarea rapidă a scanării, detectarea dublului avans (senzor cu ultrasunete / după lungime)
Windows
Drivere ISIS / TWAIN (Windows 2000 / XP Pro / XP Home / Vista / 7/8/10)
CaptureOnTouch Pro
CapturePerfect
Kofax VRS
eCopy PDF Pro Office
CONSUMABILE
Set de roti de alimentare
ACCESORII
Scaner plat 102 pentru format A4
Scaner plat 201 pentru format A3
Modul cod de bare
Modul de cod bidimensional
Adaptor de rețea NA10 sau WA10
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.