Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald

Foto ilustrativa

Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald
Numărul comenzii
AH2055159658635
OEM
ARIOIICZ
Producator
SALENTE
Puncte de loialitate: 50
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Salente Ario II, oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald

Produs EAN: 8595683203678

Acasă

Vă prezentăm Salente Ario II, o oală multifuncțională cu cuptor cu aer cald. Această oală este succesoarea modelelor de succes Ario și Ario și aduce o serie de îmbunătățiri.

Beneficiile lui Salente Ario II

  • 63 de programe pentru diferite tipuri de preparare a alimentelor
  • Gătire sub presiune cu selectarea temperaturii
  • Mod de gătire lentă cu selectare a temperaturii
  • Mod Sous-vide cu selectarea temperaturii
  • Restaurare
  • Gătitul
  • Uscare
  • Butoane și meniuri în limba engleză
  • Oală interioară de 6l cu acoperire din teflon
  • Accesorii bogate
  • Carte de bucate cu rețete

Ce este nou cu Ario II?

Ario II oferă o selecție infinită a temperaturii pentru gătit sub presiune, sous-vide, sărituri și gătit lent. În plus, are un buton de eliberare a aburului pe capacul oalei sub presiune și un design mai modern.

Patru moduri de gătit

Pachetul de oale multifuncționale Salente Ario II include trei capace: un capac pentru cuptorul cu aer cald, un capac pentru gătit sub presiune și un capac de sticlă pentru prăjire.

Cuptor cu aer cald

Cuptorul cu aer cald coace de sus și poate găti pui mai mic, cu pielea crocantă, cartofi prăjiți sau plăcintă, de exemplu.

Gătitul sub presiune

Cu vasul de garnitură din oțel inoxidabil inclus, puteți găti sub presiune felul principal și felul de garnitură separat, dar într-o singură oală!

Panouri de control

Panoul de control atât al aragazului, cât și al cuptorului cu aer cald este în limba engleză și este simplu și intuitiv.

Economie de energie

Gătiți felul principal sub presiune cu o garnitură într-o singură oală, în medie de 3 ori pe săptămână și la un preț al energiei de 6 CZK/kWh, veți economisi 1 500 CZK pe an.

Gătitul lent și pregătirea

Capacul din sticlă este potrivit pentru prăjirea sau încălzirea alimentelor.

Specificații tehnice

  • Dimensiuni: 35 × 33 × 33 (înălțime cu capacul oalei sub presiune) cm
  • Greutate: 3,8 kg partea principală a oalei, 0,9 kg capacul oalei sub presiune, 2,1 kg capacul cu cuptor cu aer cald
  • Alimentare electrică 230 V
  • Recipient din oțel inoxidabil 6 l
  • Putere 1200 W oală / 1500 W frigider
  • Culoare: negru-incolor

CONȚINUTUL AMBALAJULUI:

  • Pot
  • Capac de presiune
  • Capace de cuptor cu aer cald
  • Recipient interior din oțel inoxidabil 6L
  • Coș din oțel inoxidabil
  • Coș de prăjire
  • Stand cu mânere
  • Stand
  • Suport pentru capace
  • Capace din sticlă călită
  • Cupa de măsurare
  • Vas de condensare
  • Linguri
  • Cablu de alimentare
  • Instrucțiuni pentru cartea de bucate

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.