PS4 - Este nevoie de doi

Foto ilustrativa

PS4 - Este nevoie de doi
PS4 - Este nevoie de doi
PS4 - Este nevoie de doi
Numărul comenzii
AH921699861
OEM
5030945124696
Producator
ELECTRONIC ARTS
Puncte de loialitate: 4
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Data lansării: 26.3.21 SKU PS4 include actualizarea la PS5 *Durează dreptul la joc ca la FIFA 21 *PS4 include discul, versiunea PS5 este disponibilă ca upgrade gratuit *Pachet PS4 cu autocolant care indică versiunea PS5 Atunci când părinții nu se înțeleg și lucrurile se îndreaptă spre divorț, micul Rose este cel mai greu lovit. Ea refuză să accepte acest lucru și, cu ajutorul magiei pentru copii, reușește să își transforme părinții în mici păpuși. Aceștia sunt apoi atrași într-o lume nebună, plină de animale vorbitoare și jucării animate. Ghidul lor este Dr. Hakim și cartea lui de dragoste. Ei trebuie să înceapă să lucreze împreună pentru a rezolva puzzle-uri spațiale complicate și să lupte împreună. Va deveni visul lui Rose realitate? Vor reuși părinții ei să depășească criza? Vom vedea! Jocul este conceput pentru doi jucători care pot juca împreună fizic sau online. Tot ce trebuie să facă celălalt jucător este să primească o invitație și să descarce versiunea gratuită a jocului. Atenție însă! Fără muncă în echipă și negociere, nu veți ajunge mai departe în joc. Începe povestea nebună Căsătoria destrămată a unui cuplu și fiica lor tristă, Rose, care vrea să îndrepte lucrurile. Acestea sunt personajele centrale ale piesei. Își va îndeplini Rose dorința? Vor reuși ea și doctorul Hakim, cu ajutorul Cărții Iubirii, să-și împingă părinții în direcția cea bună? Vom vedea! Lumea magică Fără să știe, părinții sunt transformați în două marionete datorită dorinței micuței Rose și intră într-o lume plină de animale vorbitoare și jucării animate. Împreună trebuie să pornească într-o călătorie plină de aventuri și aproape în permanență trebuie să lucreze împreună pentru a ajunge la destinație. Poate că asta este ceea ce îi va aduce din nou împreună. Un joc pentru doi Jocul este conceput pentru doi jucători care pot sta fizic împreună în aceeași sufragerie sau pot fi conectați online. Tot ce trebuie să facă celălalt jucător este să primească o invitație și să descarce versiunea gratuită a jocului. O adevărată aventură Povestea vă va testa abilitățile de negociere și spiritul de echipă. Există o mulțime de puzzle-uri spațiale, lupte cu diverse arme și folosirea magiei, vă veți exersa dexteritatea și gândirea logică.

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.