Nedis WIFICI11CWT - Cameră IP inteligentă WiFi | Senzor climatic | FULL HD 1080p

Foto ilustrativa

Nedis WIFICI11CWT - Cameră IP inteligentă WiFi | Senzor climatic | FULL HD 1080p
Numărul comenzii
AG714768
OEM
WIFICI11CWT
Producator
Nedis
Puncte de loialitate: 16
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Această cameră IP Smart Home este un accesoriu esențial pentru orice sistem de casă inteligent și se conectează direct la rețeaua Wi-Fi de acasă - nu este nevoie de un adaptor suplimentar pentru a o declanșa în funcție de mișcare sau de sunet în cameră. Senzorul suplimentar de monitorizare a climei din această unitate poate fi utilizat și pentru a monitoriza temperatura și umiditatea ambientală din cameră. Complet compatibil cu toate celelalte produse Nedis® SmartLife. Cameră IP inteligentă Automatizarea locuinței tocmai a devenit puțin mai ușoară. Această cameră simplă poate fi conectată cu ușurință la o rețea Wi-Fi existentă pentru a monitoriza orice sunet sau mișcare din cameră. Aceasta captează imagini la rezoluție FULL HD (1.280×720 pixeli) pentru a obține o imagine foarte clară. În plus, camera captează aceleași imagini de înaltă calitate și pe timp de noapte, datorită modului de noapte cu o rază de acțiune de 5 metri. Camera acceptă un card microSD cu o capacitate de până la 128 GB (nu este inclus), ceea ce garantează spațiu suficient pentru înregistrare. Datorită designului său adaptabil și flexibil, aceasta poate fi amplasată oriunde în cameră, unde senzorul său CMOS de 1/4" va capta imagini la un unghi de vizualizare de 110°. Un suport pentru cameră este furnizat împreună cu unitatea pentru fixarea acesteia pe pereții camerei. Poate funcționa ca un monitor pentru copii Această cameră IP inteligentă oferă o comunicare bidirecțională (vorbire și ascultare) și, prin urmare, poate fi utilizată și ca o cameră de supraveghere a bebelușilor care transmite un sunet clar. Poate funcționa ca un senzor pentru monitorizarea climei Un senzor de umiditate și climă este, de asemenea, instalat în dispozitiv pentru a oferi informații despre climatul din cameră. Despre Nedis® SmartLife Descoperiți o gamă largă și în continuă evoluție de produse - cum ar fi becuri, întrerupătoare, prize, senzori și camere - care pot fi controlate prin intermediul unei aplicații intuitive și simple. Cu controlul vocal susținut de Amazon Alexa sau Google Home, nu aveți nevoie de nimic altceva în afară de rețeaua Wi-Fi existentă - ceea ce facilitează crearea unui sistem de casă inteligentă conectată. Fie că sunteți în căutarea unui simplu bec sau priză inteligentă, fie că doriți să vă automatizați întreaga locuință, începeți să descoperiți modul în care tehnologia inteligentă este disponibilă în prezent. Tehnologie fără fir Wi-Fi Culoare Alb Caracteristici Sunet în două direcții Viziune nocturnă Designul camerei Miniatură Mufa Euro / Tip C (CEE 7/16) Rezoluție maximă 1080P Interfață USB (Micro) Tip de stocare microSD Aplicație descărcabilă pentru Android™ și iOS Interval de frecvență 2400 - 2483,5 MHz Compatibil cu Nedis® SmartLife LED 1 Putere maximă de transmisie radio 18,5 dBm Megapixeli 2 MPixel Vedere pe timp de noapte 10 m Lentile de 2,5 mm Cip de imagine CMOS de 1/4" Temperatura de funcționare 0 - 50 °C Accesorii Montura camerei Adaptor AC cu mufă UE Placă adezivă Cablu USB Tensiune de intrare 5 V c.c. Câștigul antenei 3 dBi Unghi de baleiaj 110°

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.