Mio MiSentry 12T 4G LTE - cameră de bord
2 344,29 Lei
1 937,43 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Mio MiSentry 12T 4G LTE - cameră de bord
[imagine]Număr produs: 4713264287747
Caracteristici principale
- Monitorizare 4G LTE de la distanță în interiorul și exteriorul mașinii
- Cameră cu 3 canale (față, cabină și spate)
- Vizualizare live: Conectați-vă la cameră și urmăriți ce se întâmplă
- Notificări push - notificări pe telefonul mobil despre starea vehiculului și jurnalele de evenimente
- Stocarea în cloud a evenimentelor și înregistrărilor
- Mod de parcare inteligentă - notifică telefonul mobil când este detectat un eveniment
Specificații tehnice
- Suport pentru carduri de memorie MicroSD cu o capacitate de până la 256 GB
- GPS încorporat – înregistrează automat informațiile despre călătorie
- Avertismente privind camera de viteză și măsurarea secțiunilor
- Senzor G pe 3 axe pentru detectarea și analiza automată a accidentelor
- Supercondensator cu durabilitate extremă
Cameră frontală
- Senzor optic STARVIS de înaltă calitate de la Sony
- Rezoluție Full HD 1920 x 1080 la 30 fps
- Diafragmă obiectiv F 1.8
Cameră spate
- Rezoluție Full HD 1920 x 1080 la 30 fps
- Diafragmă obiectiv F 2.0
Cameră de cabină
- Rezoluție HD 1280 x 720 la 25 fps
Monitorizare de la distanță
Cu Mio MiSentry 12T, vă puteți monitoriza vehiculul de la distanță, indiferent dacă se află pe drum sau în garaj.
Vizualizare live
Conectează-te la cameră și urmărește ce se întâmplă în și în jurul mașinii tale.
Mod de parcare inteligent
Te va alerta pe telefonul mobil atunci când este detectat un eveniment.
Notificări push
Notificări pe telefonul mobil despre starea vehiculului și înregistrarea evenimentelor.
Stocare în cloud
Înregistrările evenimentelor sunt înregistrate fără probleme și stocate în siguranță în cloud.
Cartelă SIM gratuită timp de 3 luni
Cartelă SIM cu tarif de date UE inclusă în pachet, gratuită timp de 3 luni de la activare.
Senzor STARVIS™ premium de la Sony
Pentru înregistrări detaliate cu contrast superior, culori strălucitoare și bogate chiar și în condiții de lumină slabă.
Tehnologia Mio™ Night Vision Ultra
Tehnologia de ultimă generație Mio™ Night Vision asigură înregistrări clare și fluide, chiar și în condiții de lumină slabă.
Avertismente privind camerele de viteză și măsurători de secțiuni
Afișează distanța și timpul până la camera de viteză și oferă, de asemenea, informații despre limita de viteză și viteza medie a intervalului.
Poziționare GPS
Datorită poziționării GPS integrate, înregistrează viteza de deplasare, locația exactă și ora.
Senzor G
În cazul unui accident sau al unei schimbări bruște a mișcării, senzorul G integrat înregistrează imediat mișcările vehiculului și asigură că datele înregistrate nu pot fi suprascrise.
Supercondensator
Datorită supercondensatorului încorporat, MiVue™ 955W este mult mai rezistent la schimbările de temperatură, oferind un nivel mai ridicat de fiabilitate și protecție.
Aplicația mobilă MioNext
Actualizare firmware cameră, bază de date radare, setări cameră, prezentare generală a călătoriei, vizualizare live cameră, notificare evenimente de urgență în modul parcare, funcție „Găsește-mi mașina”.
S-ar putea să vă intereseze
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.












