Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST

- 6%

Foto ilustrativa

Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
Numărul comenzii
3778341
OEM
LBNCGD2000ST
Producator
Lauben
Puncte de loialitate: 50
0 evaluări
In stoc 7 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

1 062,05 Lei

1 000,00 Lei

840,34 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 992,32 Lei
In stoc 7 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

1 000,00 Lei

1 062,05 Lei

840,34 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST

Grătar de contact de masă cu 6 programe automate, plăci detașabile și afișaj LED

Grătar curat fără efort

Lauben Deluxe 2000ST combină capacitățile unui grătar de contact și ale unui grătar de masă de dimensiuni normale.

Pentru un mic dejun dulce, un prânz rapid și un grătar de seară

Grătarul de contact Lauben combină capacitățile unui grătar de coacere și ale unui grătar de masă.

6 programe automate

  • Carne de vită
  • Pește
  • Păsări de curte
  • Cârnați
  • Hamburger
  • Bacon

Ușor de utilizat, întreținere redusă

Grătarul necesită foarte puțină întreținere, excesul de lichide se scurge în tava de scurgere, iar plăcile pot fi spălate în mașina de spălat vase.

2v1

Un grătar de contact pentru prăjire, care, atunci când este așezat în poziție orizontală, poate fi transformat într-un grătar de masă de dimensiuni normale, cu o suprafață de 1400 cm2.

Plăcuțe cu două fețe 2în1

Plitele cu două fețe oferă o suprafață cu nervuri clasice, dar și o suprafață netedă pentru o variație mai mare a alimentelor.

Accesorii disponibile pentru cumpărare

Dacă vă plac dulciurile, puteți cumpăra o plită pentru a pregăti vafe.

Posibilitatea de reglare manuală

Puteți regla manual timpul și temperatura de gătire în programul selectat. Timpul variază între 3-15 minute, iar temperatura între 150 și 230 °C.

Funcția de memorie

Grătarul vă reține preferințele și vă va pregăti friptura exact așa cum vă place data viitoare.

În condiții de siguranță în mașina de spălat vase

Plăcile de grătar sunt detașabile și se pot spăla în mașina de spălat vase.

Tavă de picurare

Excesul de grăsime și lichide se scurge într-o tavă de scurgere detașabilă în timpul preparării.

Putere suficientă și încălzire rapidă

Grătarul se încălzește foarte repede datorită puterii sale de 2000 W și poate face față chiar și fripturilor care trebuie să fie prăjite la o temperatură ridicată.

Afișaj cu LED-uri clare

Operarea grătarului este, de asemenea, foarte ușoară datorită afișajului cu LED-uri, care indică tot ceea ce aveți nevoie în timpul grătarului.

Tutorial video

Nu este nevoie să citiți instrucțiuni lungi. Puteți stăpâni funcționarea grătarului în una sau două grație tutorialului video.

Parametrii

  • Metoda de încălzire: electrică
  • Tipul de grătar: De contact, De masă, Portabil
  • Materialul suprafeței grătarului: antiaderent
  • Aripioare detașabile: Da
  • Se poate spăla în mașina de spălat vase: da
  • Material pentru grătar: Oțel inoxidabil
  • Gama de temperaturi: 150- 230 °C
  • Echipament: programe automate, memorie utilizator, tavă de picurare, control al temperaturii, plăci detașabile, suprafață antiaderentă, picioare antiderapante, semnal de funcționare, afișaj
  • Programe automate: Da
  • Greutate: 5,1 kg
  • Suprafața de grătar: 1400 cm2
  • Lățimea suprafeței grătarului: 320 mm
  • Adâncimea suprafeței grătarului: 220 mm
  • Înălțimea grătarului: 165 mm
  • Lățimea grătarului: 355 mm
  • Adâncimea grătarului: 338 mm
  • Putere: 2000 W
  • Număr de suprafețe de grătar: 2
  • Fier de călcat pentru vafe: Disponibil pentru cumpărare
  • Lungimea cablului de alimentare: 85 cm

Conținutul pachetului

  • Lauben Contact Grill Deluxe 2000ST
  • Set de două plăci de gătit 2în1
  • Tava de picurare
  • Manual

Parametrii

Vrsta robe
Tip grătar

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.