KINGSTON 256GB microSDHC Endurance 95R/30W C10 A1 UHS-I fără adaptor
134,43 Lei
112,97 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Performanță ridicată și durabilitate, înregistrare fiabilă. Cardul microSD High Endurance de la Kingston este conceput pentru a face față volumelor mari de scriere, cum ar fi în cazul camerelor de securitate și de supraveghere de acasă, camere de bord și camere montate pe corp. Cu peste 20.000 de ore* de înregistrare fără probleme și redare Full HD 1080p, acesta vă asigură că veți capta înregistrările importante exact atunci când aveți nevoie de ele. Proiectat și testat pentru utilizarea în medii dificile, cardul microSD este suficient de durabil pentru a rezista la temperaturi extreme, șocuri, apă și raze X**. Cardurile microSD High Endurance de la Kingston sunt disponibile cu capacități de 32-128 GB, o garanție de doi ani, asistență tehnică gratuită și fiabilitatea legendară Kingston®. " Mii de ore de înregistrare fiabilă* " Înregistrare de înaltă performanță, fără probleme " Durabil în condiții dificile " Stocați înregistrările la nivel local și economisiți taxele lunare de stocare în cloud * Date din testele de date interne cu o capacitate de 128 GB. Orele pot varia în funcție de dispozitivul gazdă și de utilizare. ** Certificare IEC/EN 60529 IPX7 pentru protecție împotriva imersiunii continue în apă timp de 30 de minute la o adâncime de 1 m. Tolerează temperaturi cuprinse între -25 și 85 °C. Pe baza metodei de testare standard militară conform MIL-STD-883H, METODA 2002.5. Protejat împotriva expunerii la raze X pe baza liniilor directoare din ISO 7816-1. CARACTERISTICI/BENEFICII >>Mii de ore de înregistrare fiabilă - Captură critică înregistrări video critice acasă sau pe drum în Full HD 1080p cu până la 20.000 de ore1 de înregistrare video. >>Înregistrare de înaltă performanță, fără întreruperi - Înregistrați și transferați rapid fișiere video HD cu viteze de citire/scriere de până la 95/45 MB/s4. >>Durabilă în condiții dificile - Construită și testată pentru a fi rezistent la șocuri, rezistent la apă, rezistent la temperatură și protejat de raze X2. >>Eficient din punct de vedere al costurilor - Economisiți la taxele lunare de stocare în cloud prin înregistrând pe stocarea locală. SPECIFICAȚII >>Capacitate3 32GB, 64GB, 128GB >>Performanță4 Viteză UHS-I U1 clasa 10 32GB & 64GB - 95MB/s la citire și 30MB/s la scriere 128GB - 95MB/s la citire și 45MB/s la scriere >>Ora de funcționare 32GB - 5.000 de ore 64GB - 10.000 de ore 128GB - 20.000 de ore >>Dimensiuni 11mm x 15mm x 1mm >>Temperatura de funcționare -25°C până la 85°C >>Garanție Garanție de 2 ani, asistență tehnică gratuită NUMERELE PIESELOR SDCE/32GB SDCE/64GB SDCE/128GB
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.