Jabra Evolve2 Buds/Stereo/ANC/USB/BT/Wireless/MS/Black
1 677,29 Lei
1 429,68 Lei
1 201,41 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Jabra Evolve2 Buds - Căști profesionale fără fir pentru munca hibridă
Căști cu adevărat wireless concepute pentru munca hibridă.
Anulare activă a zgomotului (ANC)
Căștile sunt echipate cu funcția ANC pentru a anula zgomotul ambiental.
MultiSensor Voice
Căștile includ 4 microfoane, 2 VPU și algoritmi Jabra.
HearThrough
HearThrough este inclus cu aceste căști.
Izolație fonică
Izolarea zgomotului este un alt avantaj al acestor căști.
Echilibrarea presiunii în ureche
Căștile oferă egalizare a presiunii în ureche pentru o ascultare confortabilă.
Reducerea zgomotului produs de vânt
Căștile au o funcție de reducere a zgomotului produs de vânt.
Dimensiunea difuzorului: 6 mm
Dimensiunea difuzoarelor din aceste căști este de 6 mm.
Codecuri audio acceptate: AAC, SBC
Căștile sunt compatibile cu codecurile audio AAC și SBC.
Protecția auditivă
Protecția auditivă este asigurată de PeakStop, EU Noise at Work, G616.
Tip de microfon: MEMS
Tipul de microfon din aceste căști este MEMS.
Număr de microfoane: 6
Căștile includ 6 microfoane pentru un sunet de calitate.
Lățimea de bandă a microfonului: 80 Hz - 8 000 Hz
Lățimea de bandă a microfonului este de 80 Hz - 8 000 Hz.
Accesorii pentru gel: mare, mediu, mic
Căștile sunt prevăzute cu căști cu gel în mărimi mari, medii și mici.
Material EarGels: silicon
Materialul EarGels este siliconul.
Modul Mono
Căștile acceptă modul mono.
Durata totală de viață a bateriei cu ANC: Până la 33 de ore
Durata de viață a bateriei cu funcția ANC este de până la 33 de ore.
Timp de redare a muzicii: până la 10 ore
Durata de redare a muzicii este de până la 10 ore.
Timp de convorbire: Până la 5 ore
Timpul de apel este de până la 5 ore.
Încărcare prin cablu: USB-C
Încărcarea este posibilă cu un cablu USB-C.
Încărcare fără fir
Căștile acceptă încărcarea wireless.
Timp de încărcare: până la 120 de minute
Durata de încărcare este de până la 120 de minute.
Încărcare rapidă: 5 minute vă oferă până la 1 oră
Încărcare rapidă: 5 minute de încărcare vor asigura până la 1 oră de ascultare.
Timp de așteptare: până la 292 de zile
Timpul de așteptare este de până la 292 de zile.
Mod de veghe
Căștile au un mod de veghe pentru a economisi energie.
Tipul de baterie: baterie reîncărcabilă litiu-ion
Tipul de baterie este o baterie reîncărcabilă litiu-ion.
Conectivitate: adaptor USB-A Bluetooth, Bluetooth
Opțiunile de conectivitate sunt adaptorul USB-A Bluetooth și Bluetooth.
Versiunea Bluetooth: 5.2
Versiunea Bluetooth este 5.2.
Domeniu de lucru: Până la 20 m
Distanța de lucru este de până la 20 m.
Dispozitive împerecheate: până la 8 dispozitive Bluetooth
Căștile pot fi asociate cu până la 8 dispozitive Bluetooth.
Conexiune Bluetooth curentă: 2
Căștile permit conectarea simultană a până la 2 dispozitive prin Bluetooth.
Pauză automată a muzicii
Căștile au o funcție de pauză automată.
Pornit și oprit automat
Căștile au o funcție de pornire/oprire automată.
Dimensiuni ale unității principale (L × H × P): 19×16×18 mm
Dimensiunile unității principale sunt de 19×16×18 mm.
Dimensiunile carcasei de încărcare (L × H × P): 75×38×28 mm
Dimensiunile carcasei de încărcare sunt de 75×38×28 mm.
Greutatea căștilor (o singură cască): 5,4 g
Greutatea unui telefon cu un singur pachet este de 5,4 g.
Greutate (carcasă de încărcare): 52 g
Greutatea carcasei de încărcare este de 52 g.
Lungimea cablului USB: 30 cm
Lungimea cablului USB este de 30 cm.
Grad de protecție IP: IP57
Gradul de protecție IP este IP57.
Certificat TCO: da
Căștile sunt certificate TCO.
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.