Încărcător de rețea 3mk - Hyper Charger 65W, alb

- 8%

Foto ilustrativa

Încărcător de rețea 3mk - Hyper Charger 65W, alb
Numărul comenzii
3614541
OEM
5903108406147
Producator
3mk
Puncte de loialitate: 9
0 evaluări
In stoc > 20 bucăți, livrare Luni

195,68 Lei

180,29 Lei

151,50 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 177,86 Lei
In stoc > 20 bucăți, livrare Luni

180,29 Lei

195,68 Lei

151,50 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Hyper Charger 65W - Viteză și putere

Power Delivery și Quick Charge - încărcare rapidă a oricărui dispozitiv, chiar și a laptopurilor

Încărcați mai mult - conectați până la 3 dispozitive simultan

Încărcarea oricărui dispozitiv

Ne bazăm pe o încărcare puternică pentru toate dispozitivele dvs. mobile. De aceea, am proiectat încărcătorul nostru de 65 W cu tehnologie Power Delivery (PD) pentru a oferi performanțe ridicate prin intermediul conectorului USB-C. Este important faptul că rata de transfer este adaptată la tipul de dispozitiv conectat. Astfel, vă puteți încărca cu ușurință nu numai smartphone-ul și tableta, ci și un laptop mare. Cu încărcătorul nostru deveniți cu adevărat mobil.

Economisiți timp cu încărcarea rapidă

Te grăbești și smartphone-ul tău este mort? Nici o problemă. Încărcarea dispozitivului cu tehnologia Quick Charge 3.0 nu durează deloc. Tehnologia QC utilizată în încărcător ajustează automat curentul care circulă către dispozitivul dvs., astfel încât puteți reduce timpul de încărcare cu până la câteva zeci de minute pe parcursul zilei. Acest lucru este excelent pentru persoanele care își folosesc foarte mult dispozitivele mobile. Este important de menționat că tehnologia QC este complet sigură pentru baterie.

Încărcarea mai multor dispozitive

Am creat încărcătorul perfect pentru toți cei care au mai multe dispozitive mobile. Încarcă până la 3 dispozitive simultan! Acum, laptopul tău mort nu mai trebuie să aștepte ca smartphone-ul tău să se încarce. Pur și simplu conectați totul deodată. Convenabil și rapid. În plus, dispozitivele prietenilor și ale membrilor familiei se pot conecta la încărcător (-:

Iluminarea cu leduri luminează întunericul

Nu va mai trebui să căutați niciodată un încărcător conectat la o priză de perete pe întuneric. Portul din mijloc al încărcătorului nostru luminează ușor în întuneric, arătându-vă unde trebuie să conectați cablul pentru a vă încărca dispozitivul. Soluția de iluminare cu LED-uri se potrivește perfect cu designul elegant al încărcătorului. Funcționale, plăcute din punct de vedere vizual și convenabile.

Parametrii

Tipuri de conectori USB tip C - 2 buc / USB tip A - 1 buc
Numărul de dispozitive de încărcare 3
Tip Încărcător de ecran
Garanție 24 de luni
Tensiunea de ieșire [V] 5V/9V/12V/15V
Curent de ieșire [A] max 5A
Putere [W] max 65
În pachet: Hyper Charger 65W - 1 buc (fără cablu)

Ce este tehnologia GaN?
În producția încărcătoarelor GaN, nitrura de galiu este utilizată pentru transferul de energie în locul siliciului standard, ceea ce permite un transfer de energie mult mai rapid și, prin urmare, o încărcare mai rapidă. De asemenea, nitrură este de câteva ori mai mică decât siliciul, ceea ce face ca dispozitivele să fie mult mai mici decât cele tradiționale. Prin urmare, încărcătoarele GaN sunt atât mai rapide, cât și mai mici. Tehnologia GaN este un standard universal care poate încărca orice dispozitiv - smartphone, tabletă sau chiar laptop. În același timp, este 100% sigur, deoarece încărcătoarele sunt echipate cu o serie de funcții de protecție care protejează împotriva schimbărilor de tensiune sau a supraîncărcării. Produsul este fabricat din material PC neinflamabil, care asigură siguranța și confortul utilizării. Încărcătorul GaN înseamnă o încărcare și mai stabilă și o disipare mai rapidă a căldurii. Totul într-o carcasă mică, care încape în buzunarul unei jachete sau în poșetă. Accesoriul acceptă încărcarea rapidă PD 3.0/2.0, QC3.0/2.0, FCP, SCP, AFC și alte protocoale de încărcare.

Parametrii

Tip de accesorii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.