Garmin Dash Cam Mini 2 - camera de condus
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Garmin Dash Cam Mini 2 - camera de condus
Mic, dar puternic
Garmin Dash Cam Mini 2 este o cameră de înregistrare de mărimea unui breloc.
Oferă un unghi larg de vizualizare de 140 de grade și captează clipuri video HD 1080p.
Siguranța înainte de toate
În cazul unui accident, înregistrarea video este stocată automat în sistemul de stocare online securizat Vault.
Controlul vocal facilitează operarea camerei în mod hands-free (în limba engleză).
Monitorizarea în timp real vă permite să vă controlați vehiculul de pe telefon.
Funcții practice
Funcția de protecție a parcării vă avertizează în cazul unor evenimente care amenință un vehicul parcat.
Două conexiuni USB permit conectarea atât a unui telefon, cât și a unei camere de înregistrare.
Design discret și compact
Designul discret oferă două opțiuni de cablu de alimentare pentru o instalare organizată și discretă.
Camera este rezistentă la condițiile dure ale vehiculului, inclusiv la lumina directă a soarelui și la temperaturi ridicate.
Video HD clar
Videoclipul HD 1080p cu un unghi de 140 de grade captează imagini clare ale detaliilor importante.
Optica Garmin Clarity™ HDR asigură înregistrări de înaltă calitate, zi și noapte.
Înregistrare automată
Camera înregistrează continuu atunci când este conectată la sursa de alimentare a vehiculului.
Detectarea accidentelor salvează automat înregistrările video chiar înainte, în timpul și după un accident.
Control vocal
Camera ascultă comenzi vocale în limbile engleză, germană, franceză, spaniolă, italiană și suedeză.
Vă permite să salvați un videoclip, să porniți și să opriți înregistrarea audio sau să faceți o fotografie.
Vault Online Storage
Videoclipurile salvate sunt stocate în siguranță în spațiul de stocare online Vault.
Atunci când sunteți conectat în mod activ la o rețea Wi-Fi, puteți partaja imagini video cu alte persoane.
Previzualizare live
Aplicația Garmin Drive permite accesul de la distanță la cameră pentru monitorizare live.
Sunt necesare o conexiune Wi-Fi activă și o sursă de alimentare permanentă.
Protecția parcării
Camera monitorizează activitatea din jurul autovehiculului parcat și vă avertizează automat în cazul în care este detectat un accident.
Necesită o conexiune Wi-Fi activă și o sursă de alimentare permanentă.
Două conexiuni USB
Încărcătorul inclus are două porturi USB pentru a alimenta simultan camera și telefonul.
Camera necesită un card microSD™ de cel puțin 8 GB, clasa 10 sau mai mare (nu este inclus).
Vizualizarea și partajarea înregistrărilor
Atunci când sunteți conectat în mod activ la o rețea Wi-Fi, puteți partaja imagini video cu alte persoane.
Accesați videoclipurile salvate în spațiul de stocare online securizat Vault cu Garmin Drive.
Sincronizare multicameră
Aplicația Garmin Drive vă permite să controlați și să redați videoclipuri sincronizate de la până la patru camere de înregistrare Garmin.
Camerele înregistrează videoclipuri din diferite unghiuri.
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.