Garett Smartwatch V12 Oțel negru
526,08 Lei
490,77 Lei
412,41 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Garett Smartwatch V12 Oțel negru
EAN: 5904238485620
Caracteristici cheie
- Afișaj: AMOLED de 1,43", Always on Display
- Încărcare: inductivă
- Durata de viață a bateriei: până la 10 zile
- Comunicare: apeluri prin Bluetooth
- Măsurători biometrice: ritm cardiac, pulsoximetru, tensiune arterială
- Rezistent la apă: IP68
- Moduri sport: 100
Afișaj AMOLED cu afișaj permanent
Garett V12 dispune de un ecran AMOLED de 1,43 inch. Vizibilitate excelentă chiar și în condiții dificile.
Încărcare inductivă pentru confort și economie de timp
Garett V12 este echipat cu încărcare inductivă. Încărcare fără a fi nevoie de cabluri.
Durata de viață a bateriei de până la 10 zile
Bateria de la Garett V12 durează până la 10 zile cu o singură încărcare. Accesați toate funcțiile în orice moment.
Apeluri prin Bluetooth
Garett V12 vă permite să efectuați și să primiți apeluri prin Bluetooth. Comunicați oricând și oriunde.
Specificații tehnice
- Rezistent la apă: IP68
- Ecran tactil: da
- Ecran retroiluminat: da
- Bluetooth: Da
- Compatibilitate Android: da
- Compatibil cu iOS: Da
- Notificări audio: da
- Notificare prin vibrații: da
- Notificare prin SMS: da
- Notificarea apelurilor: da
- Notificări de la aplicații: Da
- Primirea, respingerea și efectuarea de apeluri: da
- Tastatură de apelare: da
- Faceți fotografii cu telefonul: Da
- Controlați redarea muzicii cu ajutorul telefonului: Da
- Funcția de căutare pe telefon: Da
- Funcția de căutare a dispozitivului: da
- Alarma de descărcare: da
- Pulsometru: da
- Monitor de tensiune arterială: Da
- Puls oximetru: da
- Moduri sport: Da (100 de moduri sport)
- Pedometru: Da
- Termometru: Da
- Monitorul de mers în gol: Da
- Memento de hidratare: da
- Monitor de somn: Da
- Informații meteorologice: da
- Trezirea ecranului cu mișcarea mâinii: da
- Cronometru: da
- Cronometru: Da
- Ceas deșteptător: da
- Calendar: Da
- Calculator: Da
- Diferite cadrane din care puteți alege: Da
- Curea metalică: Da
- Curea interschimbabilă: Da
- SMART-TIME PRO
- Tipul de afișare: AMOLED
- Dimensiunea ecranului: 1.43"
- Rezoluția ecranului: 466 x 466 px
- Procesor: AC7012/A6S
- Senzor de mișcare: Da
- MEMORIE RAM: 640 KB
- ROM: 128 MB
- Versiunea Bluetooth: 5.3 3.0
- Compatibil cu: Android 4.4 (și versiuni ulterioare), iOS 9.0 (și versiuni ulterioare)
- Baterie: polimer de litiu
- Capacitatea bateriei: 330 mAh
- Durata de viață a bateriei: până la 10 zile
- Timp de încărcare: aprox. 120 min.
- Limba meniului: cehă, poloneză, engleză, slovacă, maghiară, lituaniană, letonă, estonă, germană, daneză, suedeză, olandeză, italiană, spaniolă.
- Dimensiuni: 51 x 49 x 12 mm
- Circumferința maximă a centurii: aproximativ 23 cm.
- Lățimea curelei: 22 mm
- Greutate: 115 g
Setul include
Ceas inteligent Garett, curea din silicon, cablu de încărcare USB (fără priză), manual QSG
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.