Garett Smartwatch pentru copii Sun Ultra 4G roz

MARATONUL
- 13%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Garett Smartwatch pentru copii Sun Ultra 4G roz
Garett Smartwatch pentru copii Sun Ultra 4G roz
Garett Smartwatch pentru copii Sun Ultra 4G roz
Garett Smartwatch pentru copii Sun Ultra 4G roz
Garett Smartwatch pentru copii Sun Ultra 4G roz
Garett Smartwatch pentru copii Sun Ultra 4G roz
Numărul comenzii
31601074
OEM
SUN_ULTRA_4G_PNK
Producator
Garett
Puncte de loialitate: 27
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 2 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

623,93 Lei

545,27 Lei

458,21 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 536,40 Lei
In stoc 2 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

545,27 Lei

623,93 Lei

458,21 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Garett Smartwatch pentru copii Sun Ultra 4G roz

Un ceas inteligent cu o durată de viață lungă a bateriei și un ecran IPS mare.

Contact constant și siguranță

Funcție de urmărire GPS și geofence pentru siguranța copilului dumneavoastră.

Efectuați și primiți apeluri cu 4G LTE.

Baterie durabilă și de mare capacitate

Suport pentru WhatsApp și baterie de 900 mAh pentru o durată de utilizare îndelungată.

Afișaj clar și utilizare confortabilă

Afișaj HD IPS de 1,85 inch pentru imagini perfect clare și clare.

Măsurătorile biometrice

Monitor de ritm cardiac, pulsoximetru, monitor de tensiune arterială și termometru.

Multe alte caracteristici atractive

  • FACE UNLOCK pentru a debloca ecranul cu fața.

  • Android pentru funcții avansate.

  • Funcții de pedometru și orar pentru organizarea sarcinilor școlare.

  • Joc de matematică încorporat, aparat de înregistrare vocală și cameră foto.

Specificații tehnice

  • Rezistent la apă IP67

  • Afișaj tactil și cu iluminare din spate

  • GPS, Wi-Fi, Bluetooth

  • Video chat

  • Modul 4G încorporat

  • Fantă pentru cartela SIM

  • Android încorporat

  • Compatibilitate cu Android și iOS

  • Compatibilitate cu aplicațiile GPS

  • Notificări sonore

  • Notificări de apeluri și SMS-uri primite

  • Primirea, respingerea și efectuarea de apeluri

  • Trimiterea de SMS-uri

  • Panoul de apelare

  • Trimiterea de memo-uri vocale

  • Butonul SOS

  • Parcela GEO

  • Monitorizare vocală la distanță

  • Funcția de căutare a ceasurilor

  • Alarma de baterie scăzută

  • Cameră încorporată

  • Înregistrare video

  • Monitor de ritm cardiac

  • Monitor de tensiune arterială

  • Oximetru de puls

  • Termometru încorporat

  • Pedometru

  • Monitor de somn

  • Orarul școlii

  • Istoricul traseului

  • Album foto

  • Player de muzică

  • Dictafon

  • Cronometru

  • Ceas deșteptător

  • Calendar

  • Calculator

  • Joc matematic

  • Mai multe fețe de ceas

  • Curea din cauciuc

  • Curea de rezervă

  • Aplicație specială: Garett Tracker

  • Tip de ecran: IPS

  • Dimensiunea ecranului: 1,85"

  • Rezoluția ecranului: 240 x 280 px

  • Procesor: SL 8521E

  • Senzor de mișcare

  • RAM: 512 MB

  • Memorie încorporată: 4 GB

  • Frecvențe GSM acceptate: 850/900/1800/1900 Mhz

  • Standarde GSM acceptate: 2G/3G/4G LTE

  • Precizia GPS: 5 - 15 m

  • Sensibilitatea GPS: - 159 dBm

  • Standardul cartelei SIM: Nano SIM

  • Camera

  • Compatibil cu: Android 4.0 (și versiuni ulterioare) iOS 9.0 (și versiuni ulterioare)

  • Tipul de baterie: litiu polimer

  • Capacitatea bateriei: 900 mAh

  • Timp de încărcare: Aproximativ 2 ore

  • Limba meniului: cehă, poloneză, engleză, maghiară, slovacă, lituaniană, letonă, estonă, germană, italiană, olandeză, finlandeză

  • Dimensiunea carcasei: 55,5 x 43 x 16,5 mm

  • Lungime curea: Aproximativ 21,5 cm

  • Lățimea curelei: 20 mm

  • Greutate: 58 g

  • Setul include: smartwatch Garett, cablu USB (încărcătorul nu este inclus), manual de utilizare, card de garanție

Parametrii

Conectivitate
Tipul de afișare
Dispozitiv
Accesorii de purtare
Determinare
Funcții de siguranță
Funcția inteligentă
OS compatibil
Material curea
Senzori și hardware
Localizarea și urmărirea traseului
O parte a pachetului
Forma cadranului
Curea înlocuibilă
Vizualizați ora
Metoda de control

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.