Căști wireless Bluetooth TRUST Primo Touch - albastre
115,07 Lei
105,28 Lei
88,47 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Căști fără fir TRUST Primo Touch Bluetooth - Albastru
EAN: 8713439237801
Descrierea produsului
Căști cu adevărat wireless TRUST Primo Touch pentru o libertate maximă. Disponibil în albastru elegant.
Design și confort
Design elegant și modern. Căști confortabile care vă mențin în alertă pentru sunetele ambientale.
Rezistență și încărcare
Până la 4 ore de redare la o singură încărcare. Încărcați în carcasă pentru un total de până la 10 ore de redare în deplasare.
Controale
Gestionați toate funcțiile importante (următor/precedent/pauză/play/asistent vocal) cu o simplă atingere.
Vă permite să efectuați apeluri telefonice sau să accesați rapid asistentul vocal cu ajutorul microfonului încorporat.
Specificații tehnice
- Înălțimea produsului principal: 21 mm
- Lățimea produsului principal: 68 mm
- Adâncimea produsului principal: 45 mm
- Greutate totală: 40 g
- Greutatea unității principale: 4 g
Conectivitate
- Tip de conexiune: fără fir
- Stilul conectorului: direct
- Stil de cablu: Rotund
- Bluetooth: Da
- Raza de acțiune fără fir: 10 m
- Protocoale wireless: Bluetooth
- Versiunea Bluetooth: 5.0
- Cabluri incluse: cablu de încărcare microUSB
- Tip conector: micro-USB
Audio
- Reproducerea sunetului: stereo
- Canale audio: 2.0
- Dimensiunea traductorului: 10 mm
- Invertoare: 2
- Sensibilitate: 102 dB
- Nivelul presiunii sonore: 95 dB
- Microfon: da
- Microfon detașabil: nu
- True Wireless Stereo (TWS): da
- Profiluri Bluetooth: A2DP, HFP, AVRCP, HSP
- Codecuri audio: SBC
- Răspuns în frecvență: 20 - 20000 Hz
Caracteristici
- NFC: Nu
- Reducerea zgomotului de fond: Nu
- Pliabil: nu
- Software: nu
- Accesorii: carcasă de încărcare, cablu de încărcare micro-USB
- Reducerea zgomotului: Nu
Căști
- Punte reglabilă pentru cap: nu
- Anulare activă a zgomotului: Nu
- Distorsiune armonică totală: 5%
- Tip de dopuri pentru urechi: in-ear
- Designul căștii de urechi: închis
- Căști pivotante: nu
- Căști pivotante: nu
- Canale de ieșire: 2
- Tip de magnet: neodim
Microfon
- Tipul de captare a microfonului: electret
- Formula de colectare: omnidirecțională
- Răspunsul în frecvență al microfonului: 150 - 4000 Hz
- Echo: Da
Jocuri de noroc
- Conceput pentru jocuri: nu
Iluminat
- Lumini: Nu
Protecție
- Rezistent la apă: Nu
- Cod IP (indice internațional de protecție): Nu
Energie
- Timp de încărcare: 2 ore
- Timp de redare: 4 ore
- Baterie reîncărcabilă: da
- Durata maximă a bateriei în standby: 2160 de ore
- Autonomia maximă a bateriei telefonului: 12 ore
- Autonomie maximă a bateriei atunci când ascultați muzică: 10 ore
- Tipul de baterie (AA, AAA, etc.): Polimer
- Compoziția bateriei (alcalină, Li-ion, etc.): Celula litiu-ion
Accesați
- Sursa de alimentare: baterie, USB
Compatibilitate
- Potrivit pentru: ascultarea muzicii, apeluri hands-free, utilizare zilnică
- Tipuri de dispozitive compatibile: dispozitive bluetooth
Controale
- Comenzile de pe cască: Da
- Control: control de redare
- Telecomandă: pe cască
- Funcția indicatoare LED: pe carcasă: 4x LED-uri albastre care indică starea bateriei. Roșu când se încarcă, stins când este complet încărcat. LED roșu/albastru care clipește, modul de împerechere. LED albastru care clipește încet, cu intermitență lentă, împerechere.
- Indicatori LED: da
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.