Telefon mobil Caterpillar CAT B40 Dual SIM, LTE

- 8%

Foto ilustrativa

Telefon mobil Caterpillar CAT B40 Dual SIM, LTE
Telefon mobil Caterpillar CAT B40 Dual SIM, LTE
Telefon mobil Caterpillar CAT B40 Dual SIM, LTE
Telefon mobil Caterpillar CAT B40 Dual SIM, LTE
Telefon mobil Caterpillar CAT B40 Dual SIM, LTE
Telefon mobil Caterpillar CAT B40 Dual SIM, LTE
Telefon mobil Caterpillar CAT B40 Dual SIM, LTE
Numărul comenzii
3942105
OEM
CB40
Producator
Caterpillar
Puncte de loialitate: 24
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

CAT B40

  • Ușor de folosit
  • Concentrați-vă pe apeluri și mesaje text folosind tastatura alfanumerică
  • 4G lte
  • Super rezistent
  • Baterie mare
  • Igiena + antibacterian
  • Lampă

Rezistent la apă

Complet impermeabil și complet submersibil (IP69) 1,2 m până la 35 de minute, spălați cu săpun și dezinfectanți cu alcool

Rezistenta la praf

Impermeabil la murdărie și praf (IP69)

Rezistența la cădere

Test strict de cădere de 1,8 m pe oțel, inclusiv căderi repetate pe fiecare parte și colț

Mil spec 810h

Vibrații, pulverizare de sare, temperaturi ridicate/ scăzute și șoc termic

Primul telefon din lume rezistent la IP69 - durabil, modern, simplu

Singurul telefon construit pentru a rezista la apă caldă la presiune mare

Parametri tehnici:

  • Ecran: 2,4 "QVGA
  • Procesor: Unisoc T117
  • Memorie internă: 128 MB
  • Sistem de operare: RTOS MOCOR
  • Suport card de memorie: DA (MicroSD)
  • Camera spate: 2 MPx
  • Multimedia acceptate: H263 / H264 / MPEG4 / FLV / AVI, MP3, AAC, AAC +, AMR-NB, AMR WB, PCM, ADPCM, WMA, MIDI
  • Bliț: DA + lanternă (100+ lumeni)
  • Bluetooth: DA (versiunea 5.0)
  • Wi-Fi: NU
  • Versiune USB: tip C
  • Sistem de pozitionare: NR
  • Tip card dual SIM / SIM: DA
  • 4G: DA
  • Capacitate baterie: 1800 mAh
  • Durabilitate: IP68, IP69, MIL SPEC 810H
  • Inaltime: 145 mm
  • Latime: 62 mm
  • Adâncime: 17,7 mm
  • Greutate: 150 g
  • Conținutul pachetului: telefon, ghid de pornire, garanție, cablu de alimentare USB, instrument de evacuare a cartelei SIM

Parametrii

Diagonala ecranului
Sistem de operare
Tip
Rezoluția ecranului
Tipul de afișare
Numărul de nuclee de procesor
Certificare
Tehnologia wireless
Servicii de date
Configurarea cardului
Dimensiunea maximă a cardului de memorie
Slot pentru card de memorie
Tipul cartelei SIM principale
Tipul cartelei SIM secundare
Numărul de lentile ale camerei din spate

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1920 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.46% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.