Realme 9i, 4GB/64GB, Prism Blue

- 6%

Foto ilustrativa

Realme 9i, 4GB/64GB, Prism Blue
Realme 9i, 4GB/64GB, Prism Blue
Realme 9i, 4GB/64GB, Prism Blue
Realme 9i, 4GB/64GB, Prism Blue
Realme 9i, 4GB/64GB, Prism Blue
Realme 9i, 4GB/64GB, Prism Blue
Numărul comenzii
3963142
OEM
RMX3491BL64
Producator
Realme
Puncte de loialitate: 53
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Obr. Procesor Qualcomm Snapdragon 680 – Mimořádně vysoký výkon 1609930a

Procesor Qualcomm Snapdragon 680 - Performanță excepțională

Procesorul high-end Qualcomm Snapdragon 680 utilizează un proces avansat de 6 nm cu un procesor ARM Cortex-A73 și Cortex-A53 puternic, care oferă viteze de ceas de până la 2,4 GHz, oferind telefonului o performanță fără precedent.

Obr. Až 11 GB Dynamic RAM – Větší prostor, plynulejší zážitek 1609930b

Până la 11 GB RAM dinamic - Mai mult spațiu, o experiență mai fluidă

Puternica tehnologie realme Dynamic RAM Expansion (DRE) vă permite să extindeți memoria de 6 GB de la 5 GB la 11 GB pentru o experiență și mai fluidă.

Obr. 33W Dart Charge – o 36 % vyšší rychlost nabíjení 1609930c

33W Dart Charge - viteză de încărcare cu 36% mai rapidă

În comparație cu realme 8i, realme 9i are o viteză de încărcare cu 36% mai rapidă, o putere de încărcare de 33W și protecție la încărcare în 5 etape pentru o încărcare mai rapidă și mai sigură.

Obr. Masivní baterie 5 000 mAh – energie na celý den 1609930d

Baterie masivă de 5.000 mAh - energie pentru întreaga zi

Bateria de mare capacitate de 5.000 mAh oferă o putere masivă, astfel încât să vă puteți bucura de performanțe de lungă durată, care vă permit să vă jucați jocuri și videoclipuri toată ziua. Activați modul de economisire a energiei Super Power Saving Mode și chiar și o putere de 5% poate oferi o durată de așteptare extinsă de până la 49,9 ore.

Obr. 90Hz Ultra plynulý displej 1609930e

Afișaj ultra-ușor de 90 Hz

Ecranul mare de 16,7 cm (6,6") se mândrește cu o rată de reîmprospătare de 90 Hz și oferă o experiență vizuală lină, de înaltă rezoluție. Există, de asemenea, 5 niveluri dinamice ale ratei de reîmprospătare pentru a se potrivi în mod inteligent cu diferitele cerințe de frecvență a cadrelor pentru mai multe scene și pentru a contribui la îmbunătățirea eficienței energetice generale a telefonului.

Obr. 50MP AI trojitý fotoaparát – úžasné HD snímky 1609930f

Camera triplă AI de 50MP - imagini HD uimitoare

  • Cameră principală de 50MP - deschidere f/1.8
  • Cameră foto portret alb-negru - deschidere f/2.4
  • Obiectiv macro - distanță de fotografiere de 4 cm

Parametrii tehnici:

  • Afișaj: 6,6" IPS
  • Rezoluția ecranului: 1080 x 2412 px
  • Procesor: Qualcomm Snapdragon 680 4G
  • Număr de nuclee: 8
  • Frecvența nucleului: 2.4 Ghz
  • Cip grafic GPU: Adreno 610
  • Sistem de operare: Android 11, Realme UI 2.0
  • Memorie de operare: 4 GB
  • Memorie internă: 64 GB
  • Suport card de memorie: DA
  • Camera din spate: 50 2 2 2 Mpx
  • Camera frontală: 16 Mpx
  • Flash: DA
  • Bluetooth: DA
  • Wi-Fi: DA
  • Intrare căști: Jack de 3,5 mm
  • Versiunea USB: Type-C
  • Sistem de poziționare: GPS, A-GPS, Galileo, Beidou, Glonass
  • Dual SIM / Tip de cartelă SIM: da 2x nanoSIM
  • 4G: DA
  • Capacitatea bateriei: 5000 mAh, încărcare 33W
  • Senzori: senzor de amprentă, senzor de lumină, senzor magnetic, senzor de proximitate, senzor de accelerație
  • Radio FM: Nu
  • Înălțime: 164,4 mm
  • Lățime: 75,7 mm
  • Adâncime: 8,4 mm
  • Greutate: 190 g
  • Conținutul pachetului: realme 9i, adaptor 33W, cablu USB Type-C, protecție pentru ecran, carcasă, pin SIM, manual

Parametrii

Vrsta robe
Sistem de operare
Tip
Tipul de afișare
Numărul de nuclee de procesor
Tehnologia wireless
Servicii de date
Funcțiile camerei
Configurarea cardului
Dimensiunea maximă a cardului de memorie
Slot pentru card de memorie
Formă notch
Tipul cartelei SIM principale
Tipul cartelei SIM secundare
Marcă procesor
Numărul de lentile ale camerei frontale
Numărul de lentile ale camerei din spate
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1936 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.63% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.