Microfon TRUST GXT 244 Buzz USB Streaming Microfon

Foto ilustrativa

Microfon TRUST GXT 244 Buzz USB Streaming Microfon
Microfon TRUST GXT 244 Buzz USB Streaming Microfon
Microfon TRUST GXT 244 Buzz USB Streaming Microfon
Microfon TRUST GXT 244 Buzz USB Streaming Microfon
Microfon TRUST GXT 244 Buzz USB Streaming Microfon
Numărul comenzii
3373767
OEM
23466
Producator
Trust
Puncte de loialitate: 15
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Microfon pentru streaming USB GXT 244 Buzz

Microfon de streaming pentru înregistrare de înaltă precizie; pentru streaming, podcasting, voce off și muzică acustică

  • Conexiune USB digitală; funcționează instantaneu pe orice PC și laptop
  • Reproducere audio caldă, bogată și clară; pentru captarea vocii, precum și a instrumentelor acustice
  • Model de înregistrare cardioid pentru înregistrare de înaltă precizie și sunet clar cu zgomot de fundal minim
  • Perfect pentru podcasturi, vloguri, voce off, înregistrare de muzică sau streaming pe YouTube, Twitch și Facebook
  • Inclusiv suport de șoc de ultimă generație și trepied cu lamă metalică
  • Suport universal cu șurub de 5/8 inchi pentru a se potrivi cu multe brațe de microfon
  • Cablu USB detasabil de 1,8 m

SPECIFICATII TEHNICE

GENERAL
Numărul de articol 23466
EAN 8713439234664
garanție 2 ani
Conținutul pachetului Microfon
Trepied metalic
cablu USB
Autocolant pentru jocuri
Cerințe de sistem PC sau laptop cu port USB
Windows 7, 8, 10 sau Mac OS X 10.5 (Leopard) sau o versiune ulterioară
PS4™
Înălțimea produsului principal (în mm) 285 mm
Lățimea produsului principal (în mm) 205 mm
Adâncimea produsului principal (în mm)

205 mm

Greutate totală 716 g
Greutatea unității principale 282 g
Aplicație Desktop
CONECTIVITATE
Tipul conexiunii cu fir
Lungimea cablului cablul principal 180 cm
Tip conector USB
AUDIO
Nivelul de presiune al sunetului 130 dB
Sensibilitate 36 dB
Raspuns in frecventa 30 Hz - 18000 Hz
CARACTERISTICI
Accesorii set de șiruri de șoc
Reducerea zgomotului da
MICROFON
Microfon tip senzor condensator
Model de ridicare Cardioid
Rata de eșantionare 16 biți, 48 kHz
Raportul semnal-zgomot 79 dB
MONTURĂ
Tip de măsuri anti-vibrații suport de soc
Tip de stand trepied
COMPATIBILITATE
Console compatibile PS4, PS4 Slim, PS4 Pro, PS4 Original
Tipuri de dispozitive compatibile pc, laptop
Platforme software compatibile Windows, Mac OS

Parametrii

Vrsta robe
Conectivitate
Frecvența min. (Hz)
Principiu
Metoda de conectare
Producător
Frecvența maximă (Hz)
Frecvența de eșantionare (kHz)

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1923 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.48% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.