HP Color LaserJet Pro MFP M182n (A4, 16/16 ppm, USB 2.0, Ethernet, Imprimare/Scanare/Copiere)

- 20%

Foto ilustrativa

HP Color LaserJet Pro MFP M182n (A4, 16/16 ppm, USB 2.0, Ethernet, Imprimare/Scanare/Copiere)
Numărul comenzii
3719506
OEM
7KW54A#B19
Producator
HP
Puncte de loialitate: 86
5 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Succesorul lui M180n

Sistem de imprimare
Tehnologia de imprimare
Laser - culoare
Viteza de imprimare al negru (normal, A4)
Până la 16 ppm
Viteza de imprimare color (normală, A4)
Până la 16 ppm
Calitate de imprimare alb-negru (cea mai bună)
Până la 600 × 600 dpi
Calitate de imprimare color (cea mai bună)
Până la 600 × 600 dpi
Opțiuni de imprimare duplex
Manual (cu suport pentru șofer)
Tavi de hartie
1
Numărul maxim de tăvi de hârtie
1
Dimensiuni de hârtie
A4, A5, A6, B5 (JIS), B6 (JIS), 10 × 15 cm, Oficio (216 × 340 mm), 16k, plicuri (10, B5, C5, DL, Monarch), cărți poștale (JIS single -față și față-verso)
Formate media personalizate
76 × 127 până la 216 × 356 mm
Tipuri media acceptate
Hârtie (birou, broșuri, colorată, lucioasă, groasă, antet, subțire, fotografică, simplă, preimprimată, perforată, reciclată, aspră), folii transparente, etichete, plicuri, carton
Greutate recomandată a suportului
Neacoperit/mat: 60 până la 163 g/m2
Vopsit / lucios: 60 până la 163 g / m2
Hârtie mată HP: până la 200 g/m22
Hârtie lucioasă HP: 220 g/m2
Cărți poștale: până la 175 g/m2
Capacitate maximă de intrare (coli)
Până la 150 de coli (înălțimea tăvii de 15 mm) în Tava 1
Capacitate maximă de ieșire (coli)
Până la 100 de coli (înălțimea stivei 10 mm)
Număr recomandat de pagini pe lună
150 până la 1.500
Sarcina de funcționare (lunar, A4)
Până la 30.000 de pagini
Adnotare privind viteza de imprimare
Măsurat conform ISO/IEC 24734, excluzând primul set de documente testate. Pentru mai multe informații, accesați http://www.hp.com/go/printerclaims. Valorile exacte variază în funcție de configurația sistemului, aplicația software, driverele și complexitatea documentului.
Scanner
Rezoluție de scanare optică
Până la 1.200 dpi
Dimensiunea scanării desktopului (max.)
215,9 × 297 mm
Format de fișier pentru scanare
JPG, RAW (BMP), PNG, TIFF, PDF
Caracteristici avansate ale scanerului
Software de scanare HP
Decuparea automată a imaginii scanate
Scanare către Google Drive / stocare Dropbo × (PC)
Scanare pe FTP (PC)
Scanare către Microsoft One Drive sau SharePoint (PC)
Salvați un fișier editabil (text, PDF)
Opțiuni de copiere
Numarul copiilor
Reduce/mărește
Luminarea/întunecarea
Optimizare
Format hârtie
Tip de hârtie
Modul concept
Editarea imaginilor
Setarea unor noi valori implicite
Restabilește setările implicite
Informații tehnice suplimentare
Conexiune
1 × USB 2.0
1 × interfață de rețea Fast Ethernet 10/100Base-TX
Suport wireless
Nu
Posibilitate de imprimare mobil
HP Smart (Android, Windows 10)
Apple AirPrint
Trimiterea de faxuri
Nu
Cablu USB inclus
Nu, cablul USB trebuie achiziționat separat
Sisteme de operare compatibile
Windows 10, 8.1, 8, 7
Mac OS 10.15, 10.14, 10.13, 10.12, 10.11
Limbaje standard pentru imprimantă
HP PCL6, HP PCL5c, emulare HP Postscript Level 3, raster PWG, PDF, PCLm, PCLm-S, URF
Memorie
256 MB DDR, 128 MB Flash
Dimensiuni produs (lxlxh)
420 × 380 × 292,6 mm
Greutatea produsului
15,7 kg
Consumul de energie
313 W (tipărire în curs), 7,4 W (pregătit), 0,7 W (mod inactiv), 0,05 W (oprire manuală), 0,05 W (oprire automată / pornire manuală), 1,0 W (pornire / oprire automată prin LAN)
Tip sursa de alimentare
Sursa de alimentare incorporata
Cerinte de putere
Tensiune de intrare: 220 până la 240 V AC (+/- 10%), 50 Hz (+/- 3 Hz), 60 Hz (+/- 3 Hz)
Calificat ENERGY STAR
da
Ce e in cutie
MFP HP Color LaserJet Pro M182n
Cartușe de pornire HP LaserJet: 700 de pagini color combinate (C/Y/M) și 800 de pagini alb-negru
Ghid de instalare
Cablu de alimentare
Garanție
2 ani

Parametrii

Tehnologia de imprimare
Viteza maximă de imprimare (A4 pe minut)
Alimentator automat de documente
Fax
Dimensiunea maximă de imprimare/suport media
Interfață imprimantei
Imprimare automată față-verso (duplex)
Standardní počet vstupních zásobníků
Maximální počet vstupních zásobníků
Rezoluția reală a imprimantei (în DPI)
Tip de scaner
Rezoluția reală a scanerului (în DPI)

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1937 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.68% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.