Filament Spectrum 3D, ASA 275, 1,75 mm, 1000 g, 80306, bleumarin

REDUCERI
- 15%
ANIVERSARE

Foto ilustrativa

Filament Spectrum 3D, ASA 275, 1,75 mm, 1000 g, 80306, bleumarin
Filament Spectrum 3D, ASA 275, 1,75 mm, 1000 g, 80306, bleumarin
Numărul comenzii
13UUSMNBAI2XG
Producator
Spectrum
Puncte de loialitate: 6
0 evaluări
REDUCERI ANIVERSAREREDUCERI ANIVERSAREREDUCERI ANIVERSARE
In stoc 6 bucăți, livrare Joi

151,03 Lei

128,62 Lei

108,08 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 128,28 Lei
In stoc 6 bucăți, livrare Joi

128,62 Lei

151,03 Lei

108,08 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Filament Spectrum 3D, ASA 275

Material profesional pentru imprimante 3D desktop

Descriere generală

ASA 275 este un filament de înaltă calitate conceput pentru imprimante 3D desktop. Compoziția sa este acrilonitril-stiren-acrilat. Materialul este mai flexibil, ceea ce îmbunătățește parametrii de curgere și reduce contracția. Aderența între straturi crește.

Caracteristici

  • Rezistență: Filamentul este rezistent la influențele externe și condițiile meteorologice în schimbare.
  • Rezistență termică: ASA 275 are o rezistență termică bună (HDT 85°C).
  • Suprafața de imprimare: După imprimare, materialul are o suprafață lucioasă.
  • Rezistență UV: filamentul este rezistent la radiațiile UV.
  • Aderență între straturi: Materialul are o aderență perfectă între straturi.
  • Imprimare: ASA 275 poate fi imprimat pe imprimante desktop fără cameră încălzită.
  • Viteza de imprimare: materialul permite imprimarea de mare viteză (până la 200 mm/s).

Aplicație

ASA 275 este utilizat pentru imprimarea prototipurilor funcționale, sculelor, părților terminale și componentelor personalizate. Este ideal pentru productia de modele mari fara riscul deformarii dupa racire.

Specificația firului

  • Diametrul fibrei: 1,75 mm
  • Densitate: 1,07 g/cm3
  • Temperatura de extrudare: 200-240°C
  • Temperatura tamponului: 40-60°C
  • Viteza de imprimare: 40-200 mm/s

Cod produs: 80306

EAN: 5903175650122

S-ar putea să vă intereseze

Cum să alegi o imprimantă pentru casă: parametrii principali de selecție Cum funcționează o imprimantă 3D: tehnologie de imprimare 3D de bază Înlocuirea tonerului din imprimantă: la ce ar trebui să acordați atenție pentru ca noul tonerul să funcționeze impecabil? Ce trebuie să faceți dacă imprimanta printează prost sau cele mai frecvente probleme de imprimare și cum să le rezolvați Cum să conectați imprimanta la un computer și să imprimați în doar 5 minute Pix 3D: ghid pentru începători Cele mai frecvente 4 probleme ale imprimantelor Canon și cum să le remediezi Ce imprimantă pentru printarea ocazională (ieftină) ar trebui să alegi? 10 sfaturi pentru o imprimantă cadou Hârtie blocată în imprimantă: cele mai frecvente 5 motive și cum să le rezolvați Ce semnifică literele din numele imprimantei? Unde aruncați imprimanta: 4 locuri pentru a o recicla Industrie, astronautică și medicină: la ce se folosește imprimarea 3D? Imprimați fotografii oricând și oriunde: 4 sfaturi pentru imprimantele portabile 6 sfaturi pentru printarea de calitate pe format A3, A2 și A1 Căldură de vară: ce trebuie făcut pentru a împiedica supraîncălzirea electronicelor? Întreținerea la timp, și corectă a imprimantei - mai puține probleme Cum selectez o imprimantă pentru biroul meu? Cum să aveți grijă în mod corespunzător de imprimantă? Imprimarea cuvintelor sau termenilor pe care nu îi puteți folosi la imprimare Cum sa alegi filamentele potrivite pentru imprimanta 3D?

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 4058 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 47000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.