Eaton 9PX 2200i RT2U, UPS 2200VA / 2200W, LCD, rack/turn
13 888,92 Lei
9 963,20 Lei
8 372,44 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Eaton 9PX 2200i RT2U: Protejarea sursei de alimentare

Eficient și puternic
9PX este primul UPS din clasa sa care oferă un factor de putere de 1 (VA = W). Oferă cu 11% mai multă putere decât orice alt UPS.

Cel mai înalt nivel de eficiență
Premiat Energy Star pentru cel mai înalt nivel de eficiență, reducerea costurilor cu energia și răcirea.
Topologie de conversie dublă
Eaton 9PX monitorizează continuu puterea de intrare și reglează tensiunea și frecvența de ieșire.
Design universal Rack/Tower
Cea mai compactă soluție 9PX oferă până la 3000 W în doar dimensiunea 2U.
Gestionabilitate
Display LCD grafic
Oferă informații clare despre starea UPS și măsurătorile pe un singur ecran. Sunt disponibile și opțiuni de configurare.
Controlul grupurilor de prize
Permite oprirea prioritară a dispozitivelor neesențiale pentru a maximiza durata de viață a bateriei pentru dispozitivele critice.
Integrare ușoară
9PX oferă conexiuni seriale și USB și un slot MS pentru un card de comunicații opțional. Se integrează cu ușurință cu medii de virtualizare de top și soluții cloud.
Disponibilitate si flexibilitate
9PX 2200 și 3000
Sunt disponibile în formatul RT2U (optimizat pentru montare într-un dulap de date) sau RT3U (pentru aplicații de sine stătătoare sau în dulapuri de date cu o adâncime mică de montare).
Bypass intern
Permite continuitatea serviciului în cazul unei defecțiuni interne, iar un bypass de întreținere este, de asemenea, disponibil pentru înlocuirea ușoară a UPS-ului.
Durată de viață mai lungă a bateriei
Tehnologia de gestionare a bateriei Eaton ABM utilizează o metodă inovatoare de încărcare în trei etape care prelungește durata de viață a bateriei cu până la 50%.
Prelungirea perioadei de depozit
Pot fi adăugate până la 4 module de baterie externe hot-swap, capabile să ruleze sistemul timp de câteva ore dacă este necesar.
Protecție avansată pentru:
- Centre de date mici și mijlocii
- Rețele de date, stocare de date și telecomunicații
- Infrastructură, industrie și asistență medicală
S-ar putea să vă intereseze
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.