Canon imageRUNNER 1643i imprimare, copiere, scanare, trimitere, 43 bpm negru, duplex, DADF, USB
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
43 printuri/min alb-negru, copiator/model imprimanta de retea (UFR II/PCL si Adobe PS3)/transmitere color, 512MB RAM, 1 cartus standard (500 coli + 100), duplex, DADF, USB.
Specificații detaliate
Unitatea principala
Tipul dispozitivului
Dispozitiv multifuncțional laser alb-negru A4
Funcții de bază
iR 1643iF: Imprimare, copiere, scanare, trimitere și fax
iR 1643i: Imprimați, copiați, scanați și trimiteți
Procesor
procesor personalizat Canon
Panouri de control
Panou tactil color TFT LCD WVGA de 12,7 cm (5˝).
Memorie
Implicit: 1,0 GB RAM
Interfață de conectare
Standarde de rețea:
1000Base-T / 100Base-TX / 10-Base-T, LAN fără fir (IEEE 802.11 b / g / n), NFC (doar iR 1643iF), conexiune Wi-Fi Direct
ALTE standarde:
2 × USB 2.0 (gazdă), 1 × USB 2.0 (dispozitiv)
Capacitate de alimentare cu hârtie (A4, 80 g/m2)
Standard: 650 de coli
Tava de hârtie: 550 de coli
Tavă multifuncțională: 100 de coli
Maxim: 2.300 de coli (cu alimentator de hârtie PF-C1 (x3))
Capacitate de ieșire hârtie (A4, 80 g/m2)
150 de coli
Tipuri media acceptate
Tava superioară 1:
Subțire, obișnuită, puternică, colorată, reciclată, lipită
Tava multifunctionala:
Subțire, simplu, puternic, colorat, reciclat, lipit, etichete, plicuri
Dimensiuni suportate suport
Tava superioară 1:
Dimensiune standard: A4, B5, A5, A5R, A6
Dimensiune personalizată: 105,0 × 148,0 mm până la 216,0 × 355,6 mm cel puțin
Tava multifunctionala:
Dimensiune standard: A4, B5, A5, A5R, A6
Fișă de dosar, plicuri [nr. 10 (COM 10), Monarch, ISO-C5, DL]
Dimensiune personalizată: 76,2 × 127,0 mm până la 216,0 × 355,6 mm minim
Greutăți suportate pentru suporturi
Tava superioară 1: 60 până la 120 g/m2
Tavă multifuncțională: 60 până la 199 g/m2
Pe ambele părți: 60 până la 120 g / m2
Timp de încălzire
După pornire: 14 secunde sau mai puțin*
Din modul repaus: 4 secunde sau mai puțin
* Timp de la pornire până la gata de copiere (fără rezervare de imprimare)
Dimensiuni (L × A × H)
1643i: 480 × 595 × 452 mm (cu tava multifuncțională extinsă)
1643iF: 494 × 595 × 452 mm (cu tava multifuncțională extinsă)
Spațiu de instalare (L × D)
1643i: 694 × 1.105 mm (cu casetă deschisă + decalaj de 100 mm în jurul corpului principal)
1643iF: 708 × 1105 mm (cu casetă deschisă + spațiu de 100 mm în jurul corpului principal)
Masa
Standard: aproximativ 19 kg fără toner
Imprimați specificațiile
Viteza de imprimare (alb/n)
iR 1643iF / 1643i:
Până la 43 ppm (A4)
Rezoluție de imprimare
600 × 600 dpi
Calitatea imprimării utilizând tehnologia de îmbunătățire a imaginii
Până la 1.200 × 1.200 dpi
Limbajul de descriere a paginii (PDL)
Standard: UFR II, PCL6, PCL5, AdobePostScript3TM
Imprimare directă
Posibilitate de imprimare directă de pe un dispozitiv de stocare USB, LPR
Tipuri de fișiere acceptate: TIFF, JPEG, PDF și XPS (numai LPR)
Imprimați de pe dispozitive mobile și din cloud
Apple Air Print, Canon PRINT Business, Mopria, Google Cloud Print și uniFLOW Online
Există o serie de soluții software diferite care oferă imprimare de pe dispozitive mobile sau conectate la internet și servicii cloud pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră.
Contactați reprezentantul dvs. de vânzări pentru mai multe informații.
Fonturi
Fonturi PCL: 93 Roman
PS: 136 Roman
Funcții de imprimare
Timp de așteptare a lucrării, Setări profil, Imprimare securizată, Antet/Subsol, Aspect pagină, Duplex, Collare, Imprimare broșură, Grupare, Dimensiuni/Orientare mixte de hârtie, Coperți față/spate, Consum redus de toner, Imprimare poster
Sistem de operare
UFRII / PCL / PS: Windows 7/8/10 / Server 2008 / Server 2008 R2 / Server 2012 / Server 2012 R2 / Server 2016, Mac OS X (10.9 sau mai recent)
Copiați specificațiile
Viteza de copiere
iR 1643iF / 1643i:
Până la 43 ppm (A4)
Timp de primă copiere (BW)
Placă de copiere: aproximativ 6,3 s sau mai puțin
ADF: Aproximativ 6,4 s sau mai puțin
Rezoluție de copiere (dpi)
Scanare: 600 × 600
Tipărire: 600 × 600
Copii multiple
Până la 999 de copii
Densitatea copierii
Automat sau manual (9 nivele)
Mărire
25% până la 400% (pas de 1%)
Reduceri prestabilite
25%, 50%, 70%, 81%, 86%
Măriri prestabilite
115%, 122%, 141%, 200%, 400%
Funcții de copiere de bază
Rapoarte presetate de reducere/mărire în funcție de zonă, setări de hârtie, setări favorite, duplexare, setări de saturație, selecție tip original,
Funcții speciale de copiere
Original față-verso, asamblare lucrări, N în 1, originale de diferite dimensiuni, ajustare a saturației, selecție tip original, claritate, ștergere a cadrului, notificare de executare a lucrării, copiere carte de identitate, colare
Specificații de scanare
Tip alimentator de documente
Standard: Alimentator automat de documente duplex cu o singură trecere
Capacitate hârtie
A4: 50 de coli (80 g/m2)
Originale și greutăți permise
Sticla scanerului: foaie, carte, obiecte tridimensionale (înălțime: până la 20 mm)
Greutatea suportului pentru alimentatorul de documente:
Scanare continuă pe o singură față / față-verso: 50 până la 105 g / m2
Dimensiuni suportate suport
Dimensiunea foii: A4R, B5R, A5R, A6R
Dimensiune personalizată: 105 × 128 mm până la 215,9 × 355,6 mm
Viteza de scanare (ipm: negru/color, A4)
Copierea:
Scanare pe o singură față: 20
Scanare duplex: 34
Se trimite:
Scanare pe o singură față (alb-negru): 38
Scanare pe o față (culoare): 13
Scanare duplex (monocrom): 70
Scanare duplex (culoare): 26
Rezoluția scanării (dpi)
Copie: 600x600
Trimiteți: (Apăsați) până la 600 × 600, (Trageți) până la 600 × 600
Fax: până la 600 × 600
Detalii despre scanarea controlată de computer
ScanGear MF pentru ambele interfețe TWAIN și WIA
Windows 7/8/10 / Server 2008 / Server 2008 R2 / Server 2012 / Server 2012 R2 / Server 2016, Mac OS X (10.9 sau mai recent)
Metoda de scanare
Funcția de trimitere este disponibilă pe ambele modele
Scanați pe dispozitivul de stocare USB
Scanare către servicii mobile și cloud: există o serie de soluții disponibile pentru scanarea către servicii mobile sau cloud, în funcție de cerințele dvs. Contactați reprezentantul dvs. de vânzări pentru mai multe informații.
Scanarea TWAIN sau WIA controlată de computer este disponibilă pe ambele modele
TRIMITE specificatii
Ţintă
E-mail/Internet FAX (SMTP), SMB, FTP
Agendă de adrese / apelare rapidă
LDAP (50) / local (300) / apelare rapidă (281)
Rezoluție de încărcare (dpi)
Push: 196 × 204 (I-FAX)
300 × 300 (e-mail/SMB/FTP)
Tragere: max 9.600 × 9.600
Protocol de comunicare
Fișier: FTP, SMB
E-mail / I-fax: SMTP, POP3, I-fax (simplu)
Tipul fisierului
Standard: TIFF, JPEG, PDF (compact, căutat, criptat, semnătură digitală)
Funcție de trimitere universală
Selectare tip original, original față-verso, ajustare a saturației, claritate, nume fișier, subiect/mesaj, prioritate e-mail, raport de difuzare, orientare conținut original
Specificații fax
Opțional/standard
iR 1643iF: Standard
Cel mai mare număr de linii conectate
1
Viteza modemului
Super G3: 33,6 kbps
G3: 14,4 kbps
Metoda de compresie
MH, MR, MMR, JBIG
Rezoluție (dpi)
400 x 400 (ultra-fin), 200 x 400 (super-fin), 200 x 200 (fin / foto), 200 x 100 (normal)
Dimensiune pentru trimitere/înregistrare
A4, B5 *1, A5 *1, A6 *1
*1Se trimite ca A4.
memorie FAX
Până la 512 pagini
Apelări rapide
Max. 281
Alegeri de grup/beneficiari
Max. 299 de presetări
Difuzare secvenţială
Max. 310 adrese
Backup de memorie
da
Funcții de fax
Original duplex, saturație (pentru scanare), claritate, raport de difuzare, mod RX, rezoluție, setări favorite
Specificații de depozitare
Suporturi de stocare
Implicit: dispozitiv de stocare USB
Specificații de securitate
Autentificare
Manager de conectare universal integrat cu software uniFLOW Online / Online Express *, verificare ID departament.
* Această soluție este oferită gratuit, dar este necesară activarea.
Reţea
Standard: filtrare adrese IP și MAC, IPSEC, comunicare criptată TLS, SNMP versiunea 3.0, IEEE 802.1X, IPv6, autentificare SMTP, autentificare POP înainte de SMTP
Document
Standard: imprimare securizată, format PDF criptat, semnătură dispozitiv
Specificația mediului
Mediul de operare
Temperatura: 10 până la 30 ° C
Umiditate: 20 până la 80% RH (umiditate relativă)
Alimentare electrică
220 până la 240 V AC: 3,9 A, 50/60 Hz
Priză (unitatea principală)
CEE7 / 7
Consumul de energie
Maxim: aproximativ 1.420 W sau mai puțin
Timp de așteptare: Aproximativ 13,6 W
Modul de repaus: aproximativ 0,9 W
Oprire conexiune: aproximativ 0,1 W sau mai puțin
Consum tipic de energie electrică (TEC) *: 1,4 kWh
* Conform cu specificațiile US ENERGY STAR Versiunea 2.0
Nivel de zgomot (negru/culoare)
Nivel de putere sonoră (LwAd)
În funcționare: 72,9 dB sau mai puțin *1
Mod standby: LwAm 3,7 B, Kv 0,3 B *2
Nivelul presiunii sonore (LpAm)
Poziția privitorului:
Activ: pe o parte: LpAm 54 dB, pe două părți: LpAm 53 dB
Mod standby: 24 dB
*1Îndeplinește criteriile RAL-UZ205 (2017). (* Datele au fost preluate din valoarea standardului Blue Angel.)
*2Aceasta este o valoare de referință care a fost măsurată folosind o singură unitate conform ISO 7779 și declarată conform ISO 9296: 2017.
Standarde
Certificat Blue Angel
Consumabile
Toner
Toner T06 negru
Toner (randament estimat la o acoperire de 5%)
Negru: 20.500 de exemplare (A4)
Software de imprimantă și management
Monitorizare și raportare
Universal Login Manager (ULM) *:
Permite o gestionare ușoară a costurilor printr-o funcție de raportare integrată care recunoaște și controlează costurile asociate dispozitivului la nivel de utilizator. uniFLOW Online Express: În combinație cu ULM, oferă capacități suplimentare de gestionare a costurilor utilizatorului/departamentului și de identificare dintr-o locație centrală în cloud și determinarea precisă a locurilor în care costurile pot fi reduse.
* Este necesară instalarea, activarea și înregistrarea.
Instrumente de administrare la distanță
Consola de administrare iW:
Software de server pentru gestionarea centralizată a grupului de dispozitive (include urmărirea consumabilelor, monitorizarea stării și alertelor, distribuția directoarelor, setările de configurare, firmware-ul și aplicațiile MEAP, citirea contorului și a mesajelor, gestionarea driverului și a resurselor).
eMaintenance:
Compatibilitate cu serviciile de întreținere electronică prin RDS încorporat (permite citirea contoarelor, gestionarea automată a consumabilelor, diagnosticare la distanță și raportare pentru furnizorii de servicii pentru a oferi întreținere eficientă, rapidă și proactivă)
Biblioteca de aplicații
Software de scanare
Network ScanGear:
Driver de scanare compatibil TWAIN care permite computerelor dintr-o rețea să utilizeze caracteristicile unui dispozitiv de scanare controlat de computer
Surse opționale de hârtie
Opțiuni de servire
ALIMENTATOR HÂRTIE PF-C1
Capacitate hârtie: 550 coli (80 g/m2)
Tip hârtie: subțire, simplă, groasă, colorată, reciclată, lipită
Dimensiune hârtie: A4, B5, A5, A5R, A6
Dimensiune personalizată: 105,0 × 148,0 mm până la 216,0 × 355,6 mm
Greutatea hârtiei: 60 până la 120 g/m2
Alimentare: de la unitatea principală
Dimensiuni (L × A × H): 480 × 464 × 842 * mm (* când este atașat la unitatea principală)
Greutate: aproximativ 4,0 kg
Accesorii hardware
Cititoare de carduri
KIT DE CONEXIUNE A CITITORULUI MiCARD B1
CITITOR DE CARDURI PENTRU COPIERE F1
KIT DE CONECTARE CITITOR DE CARDURI PENTRU COPIERE J1
Opțiuni de sistem și comenzi
Imprimare cod de bare
KIT DE IMPRIMARE COD DE BARE EU E1E
Accesorii de sistem
KIT INTERFATA DE CONTROL C1
Alte optiuni
Accesorii pentru acces ușor
KIT TEL 6 CU CABLU LUNG - UK
KIT TEL 6 CU CABLU LUNG - EU
SET TEL 6 CU CABLU LUNG - SA
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.