Cablu PREMIUMCORD USB 2.0 A - microUSB/miniUSB 5pin 2m (F/F)

Foto ilustrativa

Cablu PREMIUMCORD USB 2.0 A - microUSB/miniUSB 5pin 2m (F/F)
Numărul comenzii
3321151
OEM
ku2m2y
Producator
PremiumCord
0 evaluări
In stoc 2 bucăți, livrare Miercuri

15,60 Lei

13,11 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 15,18 Lei
In stoc 2 bucăți, livrare Miercuri

15,60 Lei

13,11 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Cablu PremiumCord micro USB+mini USB 5pin, 2m

- Lungime 2 m
- Cablu universal cu USB mini 5pin și micro conectori USB pentru toate telefoanele mobile, camere, HDD-uri externe etc.
- Conector pe prima parte: USB A tată
- Conectori laterale a doua: 1) micro USB
2) mini USB 5pin
- Viteză USB 2.0 de până la 480 Mbps
- Cablul USB vă permite să încărcați telefonul după ce îl conectați la computer direct din portul USB al computerului
- cablu destinat conectării tuturor dispozitivelor cu un conector USB micro sau USB mini cu 5 pini (telefoane mobile, cameră digitală...)
- Tip cablu USB: F BUS (destinat comunicarii de date)
- Cablul USB acceptă servicii de date și fax
- permite conexiunea la Internet: conexiune dial-up, GPRS, EDGE, UMTS, HSPDA, HSUPA, HSCSD
- posibilitatea de a încărca logo, tapet, ton de apel, pictograme, aplicații Java, jocuri etc.
- gestionarea fișierelor, fotografiilor, MP3 etc.
- operare convenabilă și trimitere de SMS, EMS, MMS
- operarea agenda telefonică, calendarul, sarcinile, sincronizarea cu PC-ul etc.
- editarea datelor și a numerelor de telefon de pe cartela SIM
- 2xAWG28 + 2xAWG28 fire

Cablul de date USB este proiectat pentru tipurile Blackberry:
8220, 8520 Curve, 8900 Curve, 8900 Javelin, 9500 Storm + alte tipuri cu port micro USB

Cablul de date USB este proiectat pentru tipurile de HTC:
A6363 Legend, A8181 Desire, T5555 HD Mini Photon, T8585 Touch HD 2 Leo (HD2) + alte tipuri cu port micro USB

Cablul de date USB este proiectat pentru tipurile LG:
BL20 New Chocolote, BL40 New Chocolate, GD510 Pop, GD900 Crystal, GM730, GM750, GT500, GT505, GW300 Etna 2, GW520 Etna 3G, GW620 Etna Android, KF757, KT770 + alte tipuri cu port micro USB KT770

Cablul de date USB este conceput pentru tipurile Motorola:
Q9h, Razr2 V8, Razr2 V9, Rokr E8 + alte tipuri cu port micro USB

Cablul de date USB este proiectat pentru tipurile Myphone:
tipuri cu un port micro USB

Cablul de date USB este proiectat pentru tipurile Nokia:
2690, 2700 Classic, 2710 Classic, 2730 Classic, 3120 Classic, 3600 Slide, 3610 Fold, 3710 Fold, 3720 Classic, 5130, 5220, 5230, 5235, 5310, 5310, 530, 530, 530, 530, 530 5630, 5730, 5800 Xpressmusic, 6210 Navigator, 6212 Classic, 6220 Classic, 6300i, 6303 Classic, 6303i, 6500 Classic, 6500 Slide, 6555, 6600 Slide, 6600 Fold, 6600i Slide, 6700 Classic, 6700 Slide, Slide, 6700 Slide, 6710 Navigator, 6720 Classic, 6730 Classic, 6760 Slide, 7020 Fold, 7210 Supernova, 7230 Slide, 7310 Supernova, 7510 Supernova, 7610 Supernova, 7900 Prism, 8600 Luna, 8800 Arte, 8880 Arte, 8880 Arte Aur Arte, C3, C5, C6, E5, E52, E55, E63, E66, E71, E72, E75, N78, N79, N8, N81, N81 8GB, N82, N85, N86 8MP, N86 8MP, N810, N96, N97 , N97 Mini, N900, X2, X3, X6 16GB, Evolve Zion GX607 + alte tipuri cu port micro USB

Cablul de date USB este conceput pentru tipurile Samsung:
B3210 Corby, B7300 Omnia Lite, B7610 Omnia Pro, C3060, C5110, C5510, C6620, C6625, G810, i5700 Galaxy Spica, i7500 Galaxy, i8000 Omnia II, i8320, i8320, i8320, i8070, i8320, i8320, i8000 , M7600 Splash, M8910 Pixon 12, S5500, S5520, S5560 Marvel, S5600 Preston, S5620 Monte, S7070 Diva, S7220, S7350, S7510, S8000 Jet, S8300 Ultra Touch cu port micro USB + alte tipuri

Cablul de date USB este proiectat pentru tipurile Sony Ericsson:
Vivaz U5i, Vivaz Pro U8i, Xperia X10, Xperia X10 mini, Xperia X10 mini Pro, Xperia X2 + alte tipuri cu port micro USB

S-ar putea să vă intereseze

Parametrii

Specificații cablu/reductoare
Varianta cu cablu/reductor
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 4128 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 47000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

90.59% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.